اگر شما یکی از هزاران راننده اسنپ هستید میتوانید در اپلیکیشن به مسافر امتیاز بدهید.
در جدیدترین بهروزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ، میتوانید دلایل رضایت و عدم رضایت خود از همسفرتان را هم انتخاب کنید و بر اساس نقاط مثبت و منفی موجود در اپلیکیشن به مسافر امتیاز بدهید.
ثبت امتیاز و نظرتان در مورد مسافران به اسنپ کمک میکند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت سفر ثبت کرده و نهایتا به بهبود تجربه سفر کاربران راننده عزیز منجر خواهد شد.
راهنمای ثبت امتیاز برای مسافر در اپلیکیشن رانندگان اسنپ
در پایان سفر اسنپی، صفحهای برایتان باز میشود که از شما میخواهد به مسافرتان امتیاز بدهید. میزان رضایت شما از مسافر با لمس ستاره مشخص میشود و یک ستاره به معنای کمترین میزان رضایت و ۵ ستاره به معنی بیشترین میزان رضایت است.
دقت داشته باشید انتخاب ستاره سمت راست به معنی بیشترین امتیاز و انتخاب ستاره سمت چپ به معنی کمترین امتیاز است.
نکات مهم ثبت امتیاز برای مسافر اسنپ توسط راننده
خوشبرخورد بودن، حضور بهموقع در مبدأ، رعایت اصول بهداشتی، تمیز نگهداشتن ماشین و رعایت قوانین اسنپ جزو نقاط مثبت همسفر اسنپی شما محسوب میشود.
رفتار ناخوشایند، حضور با تأخیر در مبدأ، رعایتنکردن اصول بهداشتی، پرداخت هزینه کمتر، سیگار کشیدن و تعداد بیشتر از ظرفیت جزو نقاط منفی مسافر بهحساب میآید.
در صورتی که انتخاب شما فقط یک ستاره باشد، فقط نقاط منفی سفر نمایش داده میشود. در این شرایط میتوانید مشکل یا مشکلاتی که در طول سفر با آن روبرو بودهاید را مشخص کنید.
اگر برای همسفر خود ۵ ستاره انتخاب کنید، فقط نقاط مثبت در صفحه به نمایش درمیآید و میتوانید دلایل امتیاز خود را ثبت کنید.
انتخاب درست دلایل مثبت و منفی برای ثبت امتیاز کمک میکند تا مسافرتان هم نسبت به رفتار خود آگاهتر شود و نقاط منفی را بهبود ببخشد.
ویژگی ثبت ستاره و انتخاب نقاط قوت و ضعف سفر راهی است برای رساندن حرفهای شما به اسنپ، تا بتوانیم با بررسی این نظرات کیفیت سفرهای اسنپی را افزایش دهیم.
ثبت امتیاز را بادقت انجام دهید و مطمئن باشید امتیازها و نظرات شما در ارتقای کیفیت سفرها مؤثر خواهد بود.
به نظر شما امتیاز دادن راننده به مسافر خوب است یا بد و چه کمکی به راننده اسنپ می کند؟
اصغر شکور
تاریخ : ۱۹ - مهر - ۱۴۰۲
مهشید تو درآمدن بالاست راننده ۵۰۰ هم براش نمیمونه قضاوت الکی نکن یا ازاسنپ بهت چیزی میرسه تبلیغات میکنی یا خود اسنپ هستی به اسم مهشید جو الکی میدی
ناشناس
تاریخ : ۱۸ - مهر - ۱۴۰۲
اولا اسنپ باید دست از این وعده های دروغین برداره و اگر راست میگه پاداش میده سهمیه بنزین میده ولی ۸ ماه خبری از سهمیه بنزین نیست … خدا بر دروغگو
علیرضا
تاریخ : ۱۸ - مهر - ۱۴۰۲
جواب خ مهشید که در بالا گفته راننده اسنپ ۳ تا ۳/۵میلیون در روز کار میکنه میخواستم بگم به درآمد خودت نگاه میکنی این حرف میزنی خودت کارت چیه که درآمد اینهمه هست بعد فکر میکنی راننده زحمت کش هم اندازه تو درآمد داره دروغگو دماغش دراز میشه راننده اسنپ یعنی حمالی جسارت به بقیه مسافر ا نشه بقیه آدم خوبی هستن بعضی یا مثل تو بیشعور هستن شما اتوبوس سوارها اسنپ سوار شدین عقده آیی
ناشناس
تاریخ : ۱۸ - مهر - ۱۴۰۲
اسنپ و تپسی فقط به فکر منفعت خودشونن،حاظرن صدتا راننده رو فدای یک مسافربکنن،اگه مارانندها متحدبشیم دو روز کار نکنیم هیچ مسافریو جابجا نکنیم حساب کاردستشون میاد تا به حقمون برسیم،مارانندها فقط داریم سود به اون دو شرکت میرسونیم مردمو مجانی جابجا میکنیم،چون خودمون بجزاعصاب خوردی و خراب شدن ماشینمون چیزی نصیبمون نمیشه
مهشید
تاریخ : ۱۸ - مهر - ۱۴۰۲
واقعا راننده های اسنپ زیاده خواه هستند. روزی ۳ تا ۳.۵ میلیون از اسنپ پول درآمد می کنند میخوان ماشین شون هم استهلاک نداشته باشه؟
ناشناس
تاریخ : ۱۸ - مهر - ۱۴۰۲
عایدی حاصل از کار در اسنپ و تپسی در مقابل صدمات بسیار روحی و جسمی و استهلاک قابل ملاحظه ماشین چیزی حساب نمیشه باید به این چنین کارهایی صرفاً بصورت موقت و از سر اجبار و ناچاری نگاه کرد و از زمان در اختیار برای یادگیری یک حرفه استفاده کرد
ناشناُس
تاریخ : ۱۷ - مهر - ۱۴۰۲
کلا اسنپ ومسافر یکی از یکی .. تر
عماد
تاریخ : ۱۷ - مهر - ۱۴۰۲
زمانی امتیاز به مسافر خوبه که اولا مسافر امتیازش رو ببینه و دلایل کم بودن امتیازش رو تو سفر بعدی که خواست بگیره ببینه. مثلا پیام برای مسافر بزنه رانندگان از تاخیر در مبدا و حضور شما ناراحت هستند لطفاً در سفرهای بعدی به موقع حاضر شوید.
و اینکه تو سفرهای بعدی به رانندگان نشون بده که این مسافر مثلا در محل با تاخیر حاضر میشه یا هر دلیل دیگر رو به راننده نشون بده.
اینجوری شاید بشه مسافرها کمی به خودشون بیان
داود صیادیفر
تاریخ : ۱۷ - مهر - ۱۴۰۲
مسخره هستید
ارش تهرانی
تاریخ : ۱۷ - مهر - ۱۴۰۲
اگر مجبور نباشیم بخدا سراغ اسنپ و تپسی و امثالهم نمیریم رفتار تحقیر کننده بعضی از مسافران،معطلیهای قبل سوار شدن، توقفهای رایگان تو مسیر، کلی مسیر طی میکنیم تا به مبدا میرسیم مسافر احمق لغو میکنه وخیلی مشکلات اینچنینی،، ولی اسنپ فقط حرف مسافر قبول میکنه برا رانندش ارزشی قائل نیست مفتش گرونه فقط منافع خودشون،،۲۰ درصد از من بدبخت کمیسیون میگیره واقعا خدارو خوش میاد ظلم به راننده فقط
ناشناس
تاریخ : ۱۷ - مهر - ۱۴۰۲
اگر مجبور نباشیم بخدا سراغ اسنپ و تپسی و امثالهم نمیریم رفتار تحقیر کننده بعضی از مسافران
یه مسافر خانم ساعت ۱۱ونیم شب سوار کردم به مقصدش که رسیده تراول ۵۰ تومانی داده بهش گفتم حداقل اونجا که توقف داشتی به فکر پول خرد میشدی
صادق
تاریخ : ۱۷ - مهر - ۱۴۰۲
چه امتیاز بد بدی چه خوب بدی هیچ تاثییری به حال مسافر نداره
حسین سیدی
تاریخ : ۱۶ - مهر - ۱۴۰۲
عده ای از مشتریان اسنپ فرهنگ استفاده از تاکسی اینترنتی را ندارند وهمانگونه که بعضی از مسافران همیشه به قول خودشان البته ۵ امتیاز میدهند آونا هم ۱ امتیاز بیشتر نمیدن و بسیاری از رانندگان خوب و با امتیاز بالاچوب این افراد بی فرهنگ را میخورند
علی
تاریخ : ۱۶ - مهر - ۱۴۰۲
بخدا اگه امتیاز راننده تاثیری داشته باشه.اسنپ فقط به فکر مسافره به تنها چیزی که اهمیت نمیده رانندس
حسین حسینی
تاریخ : ۱۶ - مهر - ۱۴۰۲
خود کارکنان اسنپ بعضی مواقع به صورت ناشناس سوار شده و بعد از پیاده شدن در داخل محل کار و پشت رایانه ها به میل خودشان امتیازها را جابجا میکنند و اکثرا پایین می آورند و الا چگونه ممکن است راننده ای که دو ماه امتیازش ثابت بوده در عرض ۴ روز ۳۰ تا ۴۰ امتیاز را از دست بدهد
شیخ اجل
کاربر اسنپ
تاریخ : ۱۶ - مهر - ۱۴۰۲
سلام . من برای اکثریت مسافرهام که واقعا خوب هستند بالاترین امتیاز می دهم . تمام تابستان حتی یک سفر بدون کولر نداشتم حتی همین امروز که ۱۶ مهر بود کولر روشن بود . اما دریغ از یه وقت چند ثانیه ای که همین مسافران خوب واسه راننده اسنپ بگذارند ! درسته امتیاز من ۴/۸۵است و خودرو من اکو پلاس اما باز هم توقع دارم که مسافر امتیاز رو ثبت کنه نه اینکه محیط اپلیکیشن رو بدون ثبت امتیاز راننده ترک کنه . این یعنی براشون فرق نمی کنه با چه خودرو ای سفر کنند .
Davood
تاریخ : ۱۶ - مهر - ۱۴۰۲
اسنپ کلا بدرد نمیخوره که بخوای به مسافر امتیاز بدی با این قیمتها وکرایه پایین چطور انتظار برخورد خوب از راننده دارید باید این دو شرکت اسنپ و تپسی را منحل کرد چون فقط به فکر منافع خود هستند چرا کسی جواب گوی این همه ظلم در حق رانندگان نیست تاکی میخواهد مردم را عذاب بدهید>
عارف
تاریخ : ۱۶ - مهر - ۱۴۰۲
متآسفانه عده قلیلی از مسافرا فرهنگ استفاده از تاکسی اینترنتی رو بلد نیستن، ومتآسفانه با بعضی رفتار ها وبرخوردا شون راننده ها رو از این کار زده میکنند، لغو سفربعد از پیمودن مسیری ، تآخیر و حاضر نشدن بموقع در مبدآ، توقعات خارج از عرف و زیاده خواهانه که انگار با چندرقاز کرایه راننده رو خریدن وباید راننده نوکریشونو بکنه، بحدا گاهی اوقات از اینکار وحتئ از خودم هم بدم میاد
میلاد
تاریخ : ۱۶ - مهر - ۱۴۰۲
اسنپ فقط داره .. میکنه و مسافر رو پر توقع بار میاره.
ناشناس
تاریخ : ۱۶ - مهر - ۱۴۰۲
لعنت به این مسخره بازیا په چطور من۵دقیقه تو ترافیک همش نیم کلاج میرم بعدکه میرسم مسافر بیشعور لغو میزنه بعدهم یا نمیان یا بعده۵دقیقه میاد الان من۳بار لغو زدم بخاطره نیومدن مسافر مسدود شدم امروز الان ج منو می باید بده
ناشناس
تاریخ : ۱۶ - مهر - ۱۴۰۲
لعنت به این مسخره بازیا په چطور من۵دقیقه تو ترافیک همش نیم کلاج میرم بعدکه میرسم مسافر بیشعور لغو میزنه