• 27 / مهر 1402 / 15:57
  • شناسه خبر : 124100

ممنوع شدن تهیه کباب زغالی در سراسر این استان و پلمب تمامی کباب سراها مرکز استان

دادستان ایلام از پلمب همه پزندگان کبابی ذغالی سراسر استان در راستای صیانت از محیط زیست و طبیعت خبر داد.


خبرگزاری ایرنا :با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام تمامی کبابی‌های سطح این شهر که دستور قضایی مبنی بر گاز سوز کردن واحد صنفی خود را اجرا نکرده بودند، امروز پلمب شدند.

پلمب تمامی کباب سراها در مرکز استان

“عبدالوهاب بخشنده” شامگاه چهارشنبه در این زمینه توضیح داد: این واحدهای صنفی باتوجه به استفاده از هیزم و تخریب محیط زیست و اراضی جنگلی فرصت داشتند که کبابی خود را گازسوز کنند.

وی افزود: پیرو اعلام دستور قضایی در خصوص استفاده از گاز طبیعی بجای هیزم، این واحدهای کبابی با تمرد از دستورات صادره به فعالیت همیشگی خود و استفاده از فرآورده‌های جنگلی ادامه دادند که این اقدام منجر به پلمب تمامی کباب سراهای متخلف در مرکز استان شد.

بخشنده یادآور شد: پیش از این اقدام چندین بار از طریق رسانه‌های جمعی استان و دستگاه‌های ذیربط به کبابی‌های ایلام بصورت شفاهی و کتبی اعلام شده بود که باید نسبت به جایگزینی گاز طبیعی در کباب سراهای خود اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هشدار داد: پلمب این واحدها تا زمانی که صاحب صنف اقدام به گازسوز کردن محل کسب خود نکند، ادامه خواهد داشت.

دستور پخت جوجه کباب استانبولی که طعم بی نظیرش یادت بمونه

مطالب مرتبط

خودکشی نافرجام یک کارگر پتروشیمی به دلیل مشکلات ناشی از بیکاری

درگذشت رئیس سابق زندان مرکزی ایلام بر اثر غرق شدن در رودخانه سیمره

تصویر زن ایلامی و ندیمه اش در ۳۰۰۰ سال پیش که باورتان نمی شود+عکس

نظرات

  • باهر

    تاریخ : ۲۷ - مهر - ۱۴۰۲

    احسنت.بایستی تهیه کنندگان و توزیع کنندگان ذغال هم مورد باز خواست قرار گیرند تا این همه آسیب عمدی به جنگلها که مراکز تامین آب آشامیدنی هستد ،وارد نکنند.
    این واقعا یک خیانت آشکار می باشد.


  • باتدبیر

    تاریخ : ۲۷ - مهر - ۱۴۰۲

    درود بر چنین طرز فکری