شهرداری منطقه ۱۰ شیراز در شهریاران گُل کاشت

شهرداری منطقه ۱۰ شیراز در شهریاران گُل کاشت

شهرداری منطقه ۱۰ در مسیر خدمت رسانی به شهروندان شیرازی موفق به کسب مقام دوم شد. به گزارش اول فارس ، شهرداری منطقه ۱۰ با ارزیابی های صورت گرفته توانست مقام دوم در بین تمامی سازمانهای شهرداری و مقام اول در بین شهرداری های ۱۱ گانه شیراز در جشنواره شهریاران را کسب نماید . در […]

شهرداری منطقه ۱۰ در مسیر خدمت رسانی به شهروندان شیرازی موفق به کسب مقام دوم شد.

به گزارش اول فارس ، شهرداری منطقه ۱۰ با ارزیابی های صورت گرفته توانست مقام دوم در بین تمامی سازمانهای شهرداری و مقام اول در بین شهرداری های ۱۱ گانه شیراز در جشنواره شهریاران را کسب نماید .

در این جشنواره که با هدف ارزیابی مناطق و سازمانهای زیر مجموعه شهرداری شیراز در خدمات رسانی و پاسخگویی سریع و با کیفیت به شهروندان از طریق گزارش های مردمی به خصوص سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ برگزار شد، شهرداری منطقه ۱۰ شیراز شایسته تقدیر شد و با اعلام کسب رتبه دومی در بین تمامی سازمانها و رتبه نخست در بین مناطق ۱۱ گانه در ارزیابی های صورت گرفته توسط کارشناسان ، با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از این منطقه شهرداری تقدیر شد .

گفتنی است در جشنواره شهریاران به ترتیب سازمان پسماند شهرداری ، شهرداری منطقه ۱۰ و شهرداری منطقه یک رتبه یکم تا سوم را به خود اختصاص دادند .

نظر بدهید

مطالب مرتبط

این روزها شهرداری منطقه ۱۰ شیراز چه خبر است ؟

روایت غمبار هواداران برزیل در کمپ فرانسوی – آبادانی های شیراز+تصاویر

ساخت و سازهای شمال غرب شهرک آرین شیراز خلاف قانون اعلام شد

نظرات