شرط کاهش ۳۰ درصدی عوارض پسماند و نوسازی در شیراز اعلام شد

شرط کاهش ۳۰ درصدی عوارض پسماند و نوسازی در شیراز اعلام شد

​رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه یکصد و پنجاه و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز از کاهش ۳۰ درصدی عوارض پسماند و نوسازی در شیراز خبر داد. به گزارش اول فارس، افسانه خواست خدایی با اعلام این خبر بیان کرد: درخصوص تقسیط عوارض […]

شرط کاهش 30 درصدی عوارض پسماند و نوسازی در شیراز اعلام شد

​رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه یکصد و پنجاه و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز از کاهش ۳۰ درصدی عوارض پسماند و نوسازی در شیراز خبر داد.
به گزارش اول فارس، افسانه خواست خدایی با اعلام این خبر بیان کرد: درخصوص تقسیط عوارض نوسازی، هزینه خدمات پسماند‌های خانگی، واحد‌های تجاری و ساختمانی، ارسالی از کمیسیون مشترک برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا توسط اعضای شورای شهر بررسی و تصویب شد.

صدور پاسخ نقل و انتقال و پایانکار منوط به تسویه حساب کامل است

وی عنوان کرد: بر اساس این مصوبه، مودیانی که تا پایان سال ۱۴۰۳ هزینه پسماندهای ملک خود اعم از معوق و سال جاری را به صورت نقد پرداخت نمایند، هزینه پسماند خانگی سال جاری ملک آنها با ضریب ۷۰ درصد محاسبه و اخذ می گردد که در واقع ۳۰ درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه شورا همچنین از تقسیط عوارض نوسازی، هزینه خدمات پسماندهای خانگی و واحدهای تجاری و ساختمانی نیز خبر داد و عنوان کرد: تقسیط این عوارض در پنج قسط ۲۰ درصدی انجام خواهد پذیرفت و در پرداخت به صورت اقساطی هیچ مبلغی بابت سود تقسیط به مبلغ عوارض و بهای خدمات موضوع این مصوبه اضافه نمی‌شود. همچنین صدور مفاصا حساب(پاسخ نقل و انتقال و پایانکار) منوط به تسویه حساب کامل است.

مطالب مرتبط

کارگر یک پارکینگ در شیراز سه سوته حساب مردم را خالی می کرد

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

اطلاعیه محدودیت ترافیکی یکماهه در مسیر غرب به شرق بلوار چمران شیراز

نظرات