• 24 / تیر 1403 / 10:24
  • شناسه خبر : 149066

اعتراض رئیس ستاد دکتر پزشکیان به عزل و نصب مدیران و استخدام ها در ادارات استان فارس

رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در استان فارس به برخی رویدادها  در ادارات استان فارس واکنش نشان داد.

اعتراض رئیس ستاد دکتر پزشکیان به عزل و نصب مدیران و استخدام ها در ادارات استان فارس

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان فارس به برخی رویدادهای  در ادارات استان فارس واکنش نشان داد.

به گزارش اول فارس ، سید عبدالرزاق موسوی  فعال سیاسی و اجتماعی و رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه اعلام کرد: شنیده می شود برخلاف بخشنامه معاون اول رئیس جمهور و سرپرست ریاست جمهوری عزل و نصب هاو جابجایی وحتی استخدام در برخی دستگاه‌های اجرایی استان فارس درحال انجام است. در آستانه استقرار دولت جدید این اقدامات بر خلاف رویه های مرسوم اداری و قانونی است.

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان فارس تاکید کرد درحالی که در تاریخ ۱۲/۳/۱۴۰۳سرپرست ریاست جمهوری بخشنامه ممنوعیت بکارگیری،جابجایی وعزل ونصب نیروی انسانی وهرگونه اقدام نابهنگام وغیرقانونی راصادرکرده است،خبرهای زیادی مبنی برعزل و نصب و جابجایی و حتی بکارگیری نیروی انسانی در سطح استان فارس شنیده می شود.

سید عبدالرزاق موسوی افزود بر این اساس از استاندار فارس درخواست کردیم که دستوردهند مسئولین و مدیران استان به قانون پای بند باشند.

وی گفت : جای تعجب است،کسانی که خود را ملتزم به قانون می دانند،با کدام معیار، مصلحت توجیه قانونی اقدام به اینگونه تخلفات اداری می کنند  ؟

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان فارس اظهار داشت البته همه ماموظف هستیم،به عنوان یک شهروند و به استناد اصل هشتم قانون اساسی تذکربدهیم و انتظار داریم دستگاههای نظارتی که وظیفه دارند این موارد را رصد و رسیدگی نمایند.

موسوی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم گفت : نمایندگان مجلس در رابطه با نظارت بر روند اجرای قانون نیز مسئولیت دارند و همه باید نسبت به تخلف ونقض قانون حساس باشیم آن هم در شرایطی که مردم رئیس جمهور جدید را انتخاب کرده و دولت هنوز مستقر نشده است.

دکتر موسوی خطاب به استاندار فارس و مدیران کل ذیربط چه توجیهی برای تعویض روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق  وجود دارد،آن هم در شرایطی که حداکثرتا چند روز دیگر دولت جدید مستقر می شود.

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان فارس خواستار پاسخگویی مسئولین استان فارس در خصوص این روندهای نامتعارف و خلاف قانون به مردم و افکار عمومی شد.

شما هم نظر بدهید

مطالب مرتبط

اطلاعیه استخدام در پلیس فارس برای مقطع درجه داری(+ویدئو)

گزارش جدید ظریف از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت به پزشکیان

لطفا زنبیل نگذارید اجازه بدهید پزشکیان کارش را بکند

نظرات