• 31 / تیر 1403 / 7:21
  • شناسه خبر : 149592

سوتی بایدن که یک زن دیگر را با همسرش اشتباه گرفت! (+ویدئو)

در ساعات اخیر، ویدیویی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، و یک زن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که واکنش‌های گسترده‌ای را برانگیخته است.

به گزارش اول فارس ، در این ویدیو، بایدن در حال صحبت با زنی دیده می‌شود که کاربران شبکه‌های اجتماعی او را “شبیه” به همسرش جیل توصیف کرده‌اند. سپس جیل بایدن وارد صحنه شده و همسرش را با خود می‌برد.

این ویدیو بار دیگر بحث‌ها درباره سلامت جسمی و ذهنی بایدن را داغ کرده است. برخی معتقدند او آن زن را با همسرش اشتباه گرفته، در حالی که دیگران این نظریه را رد می‌کنند.

این ویدیو مربوط به مراسم اهدای “مدال‌های افتخار” نظامی در کاخ سفید در روز ۴ ژوئیه (۱۳ تیر) است که در صفحه رسمی کاخ سفید در پلتفرم “ایکس” (توییتر سابق) منتشر شده بود.

انتشار این ویدیو در حالی صورت می‌گیرد که عملکرد بایدن در مناظره اخیرش با دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواهش، در ۲۷ ژوئن (۶ تیر) با انتقادات شدیدی روبرو شده و برخی آن را “ضعیف و فاجعه‌بار” توصیف کرده‌اند.

ناظران می‌گویند این گونه حواشی به ویژه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آینده می‌تواند تأثیر منفی بر اعتماد عمومی به توانایی‌های رهبری بایدن داشته باشد.

عملکرد بایدن در مناظره اخیر، سؤالاتی را درباره توانایی او برای پیروزی در انتخابات نوامبر و انجام وظایف ریاست جمهوری برای ۴ سال دیگر مطرح کرده است. این امر باعث شده تا برخی از دموکرات‌ها از او بخواهند از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کند.

با این حال، بایدن تاکنون بر نامزدی خود پافشاری کرده است. او بارها تأکید کرده که نامزد حزب دموکرات خواهد بود و تلاش خواهد کرد ترامپ را شکست دهد. منبع:العین

مطالب مرتبط

بایدن برای اینکه از رقابت انتخاباتی کنار برود شرط گذاشت

نتایج هشتمین مرحله شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری/جدیدترین نتایج

می دانید مسعود پزشکیان دیشب در سومین مناظره انتخاباتی چه گفت؟!

نظرات