• 02 / مرداد 1403 / 5:36
  • شناسه خبر : 149733

از فعالین ستاد مردمی ثمر مسعود پزشکیان در استان فارس تجلیل شد

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس خواستار مشارکت همگان برای موفقیت دولت جدید جهت رفع مشکلات شد.

از فعالین ستاد مردمی ثمر مسعود پزشکیان در استان فارس تجلیل شد

به گزارش اول فارس،رئیس ستاد مردمی ثمر مسعود پزشکیان در استان فارس دوشنبه شب در مراسم تجلیل از حامیان رئیس‌جمهور منتخب که در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: با اتفاق مبارکی که افتاد ایمان‌های ما نسبت به پرودگار متعال بیشتر شد. این انتخابات با تمام فراز و نشیب‌ها باعث شد ایمان ما نسبت به انقلاب نیز بیشتر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید بهرام حسینی با بیان اینکه انتخابات آزمایش الهی بود، ادامه داد: این انتخابات آزمایش خدای تبارک و تعالی بود و همچنین دموکراسی و مردم‌سالاری ایران اسلامی را به دنیا نشان داد.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی افزود: پس از آن‌که یک رئیس جمهور فرهیخته را در یک حادثه تلخ از دست دادیم، ایرانیان با مشارکت خود در پای صندوق رأی چشم دشمنان را کور کردند و این بزرگترین پیروزی است.

حسینی تصریح کرد: بعد از وعده صادق ایمان ما به انقلاب اسلامی بسیار قوی‌تر شد. وعده صادق به جهان نشان داد اگر کسی دنبال این باشد که آرامش جمهوری اسلامی را هم بزند، در منطقه قلدری کند و از یک موضع برتر خود را نشان دهد، ایران قدرتمند مقابله خواهد کرد و کسی نمی تواند نگاه چپ به ایران قدرتمند کند.

‌وی بیان کرد: ما به هیچ مسئولی اجازه نخواهیم داد که در مسئولیت خود کارشکنی کند. تسهیل در گرفتن وام‌های ازدواج جوانان، مشکل اشتغال‌زایی، مشکل افاغنه و همچنین اشتغال‌زایی برای بانوان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حسینی افزود: این امید می‌رود که ستاد مرکزی حامیان مسعود پزشکیان تعطیل نشود و اگر کسی به مشکل برخورد کرد با مکاتبات برای حل مشکل تلاش می‌کنیم تا کسی در مسئولیت خود نتواند کم‌ کاری کند.

سیدعبدالرزاق موسوی رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس نیز در این مراسم گفت: مردم ایران و جوانان ما می‌دانستند با یک انتخاب می‌توانند تأثیر مثبتی در سرنوشتشان رقم بزنند و آینده بهتری را ترسیم کنند.

وی بیان کرد: آنچه که باعث رأی آوردن دکتر پزشکیان شد ویژگی شخصیتی، شفافیت، عدالت‌خواهی، زندگی شخصی، زندگی کاری و همچنین گذشته روشن ایشان بود. ایشان با دست گذاشتن روی نقطه حساس مشکلات اجتماعی مانند تبعیض، فساد، فقر و با تکیه به ارزش‌های دینی توانستند توجه مردم را جلب کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس ادامه داد: مسعود پزشکیان با تکیه به ارزش‌های دینی رسم جدیدی را در مناظرات در پیش گرفتند و البته مردم به ویژگی‌های شخصیتی ایشان رای دادند. ان‌شاءالله همراهان ایشان در راستای اهداف ایشان قدم بردارند و همان‌طور که رئیس جمهور منتخب در بحث پاکدستی حساس هستند امیدواریم مدیران خوبی نیز انتخاب کنند.

موسوی تصریح کرد: با حل مشکلات کشور کسانی که به ایشان رأی دادند امیدشان ناامید نخواهد شد تا در نهایت در سال‌های بعد مردم اعتماد کنند که به پای صندوق‌های رأی بیایند. همچنین همه باید برای موفقیت این دولت همکاری کنند تا مسیر سخت پیش‌رو با موفقیت به انجام برسد.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس نیز در این برنامه بیان کرد: تلاش ستادهای مختلف باعث شد که ۳۰ میلیون نفر به پای صندوق رأی بیایند و این یک پیروزی بزرگ است.

سردار نبی رودکی ادامه داد: از زمان تشکیل حکومت اسلامی کارشکنی‌های بسیاری صورت گرفته است چون هدف آرمانی انقلاب اسلامی مستقل بودن و وابسته نبودن به غرب است و بر همین اساس این کارشکنی‌ها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این انقلاب خون زیادی داده تا به این اقتدار رسیده است. در زمان جنگ ۳۵ کشور در دفاع مقدس با ما جنگیدند در آن روز این خط کشی اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود نداشت و همه یک هدف دنبال را می‌کردند و آن حفظ تمامیت ایران و حفظ اقتدار آن بود.

رودکی تصریح کرد: قطعا امروز همه دنبال هدف اصلی و سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی هستیم و دشمنان جرات نمی‌کنند به ایران چشم داشته باشند.

این یادگار دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ما باید حول محور وحدت بگردیم و در سطح استان و کشور پشت به پشت رییس جمهور باشیم تا ان‌شاءالله مشکلات را برطرف کنیم.

مطالب مرتبط

سوتی بایدن که یک زن دیگر را با همسرش اشتباه گرفت! (+ویدئو)

ظریف : باید اعضای دولت چهاردهم را به شکلی انتخاب کنیم که بتوانیم در برابر مردم از آن دفاع کنیم

سید عبدالرزاق موسوی:نگرانی به دل راه ندادیم و با قدرت وارد کارزار حساس انتخابات شدیم

نظرات