سرپرست جدید باغات قصردشت در شهرداری شیراز منصوب شد

سرپرست جدید باغات قصردشت در شهرداری شیراز منصوب شد

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز با صدور حکمی «بیژن زارعی» را به سمت سرپرست اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت شهرداری شیراز منصوب کرد. به گزارش اول فارس از شیراز، علی فراشاییان در این حکم بر تدوین برنامه‌های ساماندهی باغات قصردشت (طرح‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت) به‌منظور جلوگیری از ساخت‌وسازهای بی‌رویه و […]

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز با صدور حکمی «بیژن زارعی» را به سمت سرپرست اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت شهرداری شیراز منصوب کرد.
به گزارش اول فارس از شیراز، علی فراشاییان در این حکم بر تدوین برنامه‌های ساماندهی باغات قصردشت (طرح‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت) به‌منظور جلوگیری از ساخت‌وسازهای بی‌رویه و فاقد برنامه، نظارت و بازدید مستمر از باغات قصردشت به‌منظور کنترل و ساماندهی آن‌ها، تملک باغات از طریق قانون خرید، مبادله با زمین‌های معوض، در اختیار گرفتن باغات از طریق انعقاد عقود اسلامی با اشخاص تأکید کرده است.

همچنین ایجاد تأسیسات گردشگری، فرهنگی، ورزشی و تفریحی در محدوده باغات قصردشت با هماهنگی حوزه‌ها و مراجع ذی‌ربط و ایجاد سایر تأسیسات یا اماکن موردنیاز در محدوده باغات قصردشت با هماهنگی حوزه‌ها و مراجع ذی‌ربط از دیگر مواردی است که سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز در حکم سرپرست اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت بر آن‌ها تأکید کرده است.

لازم به ذکر است که پیش‌ازاین «عبدالرسول امیری» رئیس اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت شهرداری شیراز بود.

مطالب مرتبط

باغ‌خواران دانه‌درشت در قصردشت شیراز سخت مشغول اند

خیال شیرازی ها تخت ؛ ۴ چشمی با پهباد باغات قصرالدشت رامی پایند… فقط …متولی اصلی مشخص نیست

ابراهیم کمالی هشدار داد: تخریب باغات قصردشت خط قرمز شیراز است

نظرات

  • ناشناس

    تاریخ : ۳ - مرداد - ۱۴۰۳

    آقای بیژن زارعی ضمن خیرمقدم بشما.مامردم شریف شیراز ازشماعاجزانه وقاطعانه تقاضامندیم پایتان راسرجا پای مسئولین بی مسئولیت قبل نگذارید که هرشهروندمتعهدی راجع به بریدن درختان وساخت شبانه منزل خبردادزیرسبیلی ردکردن.لعنت تک تک درختان وآه وناله مردم پشت سرمسئولین بی وجدان که زیبایی ونفس شهرمون روباپول عوض کردن.


  • باهر

    تاریخ : ۳ - مرداد - ۱۴۰۳

    شما مسیولین نالایق در استان فارس هم شیراز و استان نابود کردید و هم باغات قصرالدشت که پاره تن اصلی شیراز بود!!!