نارضایتی مردم از بوی بد و آزاردهنده تصفیه خانه شهر صدرا

نارضایتی مردم از بوی بد و آزاردهنده تصفیه خانه شهر صدرا

بوی ناخوشایندی از تصفیه خانه قدیمی منتشر می شود و شهروندان از این بابت گله مند هستند اما به گفته مدیرعامل آبفا شیراز این مشکل حل شده است!

به گزارش اول فارس از شیراز ، شهر صدرا شهری برنامه‌ریزی‌شده و اقماری در ۱۵ کیلومتری شمال غربی شیراز است.مناطق مسکونی شهر جدید صدرا به دو فاز یک و دو تقسیم شده‌است که فاز یک در قسمت شرق و فاز دو در قسمت غرب قرار گرفته‌است.

مرتضی زارع رییس کمیسیون عمران شورای شهر صدرا در گفتگو با فارس با انتقاد شدید نسبت به تصفیه خانه شرق شهر صدرا گفت: در شهر صدرا یک تصفیه خانه جدید و قدیمی بودند ، با راه اندازی تصفیه خانه جدید ، تصفیه خانه قدیمی هنوز جمع آوری نشده که به خصوص در تابستان که مردم کولر روشن می کنند بوی بسیار بدی در فضا پخش می شود که موجب نارضایتی مردم شده است.

در ادامه بهمن بهروزی مدیرعامل آبفا شیراز در این باره گفت: تصفیه خانه قدیمی قرار نبوده جمع آوری شود ، اما با راه اندازی سیستم گاز گیری بوی بدی دیگر در آن منطقه وجود ندارد.وی ادامه داد: حجم ورودی این تصفیه خانه باید کمتر شود زیرا ظرفیت این تصفیه خانه تکمیل شده و سیستم شبکه گاز کشیده شده و مشکل حل شده است.

بهروزی گفت: برای فاز های بعدی نیز تا ۱۵ مرداد پیمان کار انتخاب می شود و چند تصفیه خانه دیگر هم فعال می شود.منبع: فارس

مطالب مرتبط

آب و فاضلاب شیراز : مشکل آب شهر صدرا را قطعی حل کردیم !

ببینید| درمانگاه بزرگ سعدی در شهر جدید صدرا راه اندازی شد

۱۰ علت بوی بد لباس ها پس از شستشو و راه حل آن

نظرات