تاکید مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در فارس بر ظرفیت مساجد برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه

تاکید مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در فارس بر ظرفیت مساجد برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس بر استفاده از ظرفیت این کانون‌ برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه تأکید کرد.

به گزارش اول فارس به نقل ازقرض‌الحسنه، حجت‌الاسلام «حسین امیدی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در دیدار با «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان با اشاره به نقش محوری مساجد در تحولات اجتماعی و فرهنگی، گفت: استفاده از ظرفیت این مکان‌ها برای تحقق جهاد تبیین ضروری است.
وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مملو از هنرمندان توانمند هستند، افزود: این هنرمندان می‌توانند با تولید آثار هنری ارزشمند در حوزه فرهنگ دینی و اسلامی، به ویژه قرض‌الحسنه، نقش به‌سزایی در تبیین مفاهیم اسلامی و مقابله با شبهات داشته باشند.
امیدی همچنین بر اهمیت تعامل مستمر بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تأکید کرد و گفت: این تعاملات، فرصتی است تا جامعه هدف، خدمات و طرح‌های متنوع این بانک را بهتر بشناسند. ما نیز در این مسیر، همراه بانک خواهیم بود.
«بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس نیز در این دیدار بر اهمیت استفاده از ظرفیت مساجد و امامان جماعت برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه تأکید کرد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: با گسترش نگرش صحیح به قرض‌الحسنه و اطلاع‌رسانی دقیق به ویژه به جوانان، می‌توانیم شاهد تحول مثبت در این حوزه باشیم. مساجد با ظرفیت‌های منحصر به فرد خود می‌توانند در این زمینه نقش محوری ایفا کنند.
شمس‌الدینی همچنین بر اهمیت قرار دادن کارت قرض‌الحسنه به‌عنوان کارت معیشت تأکید کرد و افزود: با جذب جوانان به سمت فرهنگ قرض‌الحسنه و معرفی خدمات متنوع بانک، می‌توانیم گامی مؤثر در راستای تحقق سیاست‌های کلان بانک برداریم.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس، با اشاره به چالش‌های اجتماعی موجود، بر ضرورت همکاری همه جانبه برای تقویت بنیان‌های فرهنگی جامعه تأکید کرد و مساجد را سنگرهای مهمی در این مسیر دانست.

مطالب مرتبط

پیام روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس بمناسبت روز خبرنگار

بهترین وام قرض‌الحسنه را از بزرگترین بانک قرض‌الحسنه دریافت کنید

افزایش منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا ۲۷۵ همت در پایان سال ۱۴۰۲

نظرات