۴ مدل موی شیک و زیبا مناسب موهای نازک

۴ مدل موی شیک و زیبا مناسب موهای نازک

پیدا کردن یک مدل مو مناسب برای موهای نازک و کم پشت کار آسانی نیست.

می توان گفت اکثر مدل موهایی که در فضای مجازی ترند می شوند مناسب موهای ضخیم هستند.اما در ادامه این مطلب ما به شما ۴ مدل موی شیک و بسیار زیبا برای موهای نازک معرفی می کنیم.پس اگر به دنبال مدل موی زیبا برای موهای نازک خود می گردید این مطلب را از دست ندهید.

۱-مدل موج‌دار

یکی دیگر از کوپ‌های مناسب برای موهای نازک مدل موج‌دار است که با نام موج‌دار بوهو نیز شناخته می‌شود. یکی از امتیازات این مدل مو این است که می‌توانید هر روز موهای خود را شامپو نزنید و نشویید و به جای آن از شامپوهای خشک استفاده کنید که ظاهر موها را پرپشت‌تر و شلوغ‌تر نشان می‌دهد.

برای استایل کردن این مدل مو و افزایش حجم و ضخیم شدن موها، زمان بین شستن موها را به حداکثر برسانید. برای موهای بلند و نازک که در ریشه چرب می‌شوند، شامپوی خشک را روزانه و در امتداد ریشه بپاشید. برای نتیجه‌ی بهتر می‌توانید از شامپوهای خشک حجم‌دهنده و طراوت‌بخش استفاده کنید. این نوع شامپوها برای دستیابی به امواج نرم و بافت عالی موها، عالی عمل می‌کند. سعی کنید شامپویی را انتخاب کنید که از ترکیب مواد گیاهی ساخته شده باشد که تارهای موها را سالم‌تر کرده و پوست سر را تغذیه می‌کند.

مدل موی مناسب برای موهای نازک

۲-چتری‌

چتری و به خصوص چتری‌های پرده‌ای تقریباً برای همه‌ی افراد جذاب است و به بیشتر اشخاص می‌آید. این مدل مو به همه‌ی انواع صورت می‌آید بدون این‌که نوع مو، بافت، طول یا شکل صورت اهمیتی داشته باشد. این نوع چتری‌ها حجم موها را بیشتر می‌کنند. به‌علاوه، وقتی چتری‌های بلند در نهایت رشد می‌کنند، به بقیه موها عمق و حجم بیشتری می‌بخشند.

از طرف دیگر، چتری‌هایی را انتخاب کنید که می‌توان آن‌ها را به گونه‌ای طراحی کرد که مانند لایه‌های لبه‌دار باعث قاب‌بندی صورت شوند. تغییر شکل، حجم یا بافت چتری می‌تواند ظاهری کاملاً جدید به موهای شما بدهد و تارهای نازک را پرتر نشان دهد. برای تقویت بیشتر چتری‌ها می‌توانید با استفاده از ابزارهای سبک حرارتی آن‌ها را تغییر شکل دهید. اتوی موی فرکننده می‌تواند حجم و بدنه‌ی مو را تقویت کند، درحالی‌که اتو موهایی که موها را صاف می‌کنند، موهای نازک را با حالتی براق‌تر و صاف‌تر نشان می‌دهند. حتی می‌توانید پس از حالت

مدل موی مناسب برای موهای نازک

۳-مدل بلانت باب (Blunt Bob)

موهای نازک، گاهی تمایل به ریزش دارند. برای داشتن موهای ضخیم‌تر و پرپشت‌تر، بهتر است در ابتدا مدل مویی مناسب انتخاب کنید. سپس با استفاده از محصولات افزایش‌دهنده‌ی حجم مانند اسپری، ظاهر موهایتان را پرپشت کنید. اولین مدل مویی که پیشنهاد می‌دهیم بلانت باب است که گزینه‌ای مناسب برای موهای ظریف است. این مدل به موها ظاهر و احساس ضخیم‌تری می‌دهد و افزودن اسپری ضخیم‌کننده، موس یا فوم به تارهای موها، حجم بیشتری به موهای ظریف می‌بخشد.

برای استایل کردن موهای بلانت باب، بعد از شستشوی موها و خشک کردن، فوم حالت‌دهنده‌ی مورد‌علاقه‌ی خود را به طور مساوی کف دستها ریخته، روی موها ماساژ دهید و قبل از حالت دادن به صورت دلخواه، آن‌ها را شانه کنید و سپس حالت دهید.

مدل موی مناسب برای موهای نازک

۴- لایه‌ها و چتری‌های بهم‌ریخته

لایه‌های بلند و چتری‌های بهم‌ریخته، در کنار هم یا جدا از هم، موهای نازک را از نظر حجم، بافت و پرپشتی تقویت می‌کنند. هنگامی‌که کوتاهی را انجام دادید، با کمترین تلاش می‌توانید ظاهری عالی داشته باشید.

برای استایل کردن موهایتان، قبل از خواب آن‌ها را شل ببافید و با کش‌های ملایم، محکم کنید تا باعث شکستگی موها نشوند. به جای کش می‌توانید از پارچه‌ی نرم و لطیف استفاده کنید تا از گره خوردن و آسیب موها جلوگیری شود. حتما از روبالشی‌ای استفاده کنید که از الیاف طبیعی باشد تا به موهایتان آسیب نزند و باعث موخره و وز شدن موهایتان نشود. با این کارها موها حالت زیبای خود را حفظ خواهند کرد. صبح، به آرامی بافته‌ها را باز کنید تا موها بافت و حجم طبیعی خود را نمایان کنند. با این روند لازم نیست هر روز وقت زیادی را صرف کنید تا موهای خود را با محصولات و ابزارهای مختلف استایل کنید.

دادن به مو از سرم مو استفاده کنید تا موهایتان پرپشت‌تر و ضخیم‌تر به نظر برسند. از سرم موهایی استفاده کنید که چربی ندارند و سبک هستند

مدل موی مناسب برای موهای نازک

مطالب مرتبط

۵ مدل موی جذاب و به شدت ترند این روزها

۶ مدل موی کلاسیک و قشنگ مردانه که فیت همه‌ی آقایان است

(تصاویر) ۱۵ پرنده با مدل موهای زیباتر از شما

نظرات