زن و شوهر شیرازی :

کار جالبی که« سیروس آزاد و مهری پیروز » در شیراز با خانه شان کردند

کار جالبی که« سیروس آزاد و مهری پیروز » در شیراز با خانه شان کردند

زن و شوهر شیرازی خانه ۲۵۰ میلیارد ریالی خود را برای حمایت از بیماران سرطانی اهدا کردند

به گزارش اول فارس ، یک زن و شوهر شیرازی، منزل مسکونی خود واقع در خیابان فرهنگ‌شهر را به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال با هدف حمایت از بیماران سرطانی و سرطان شناسی بیمارستان آنکولوژی امیر، اهدا کردند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مهری پیروز و سیروس آزاد، نیکوکاران عرصه سلامت، منزل خود را طی صلح نامه ای رسمی و با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان به موسسه خیریه کمک رسانی و سرطان شناسی امیر، حامی بیماران بیمارستان آنکولوژی امیر اهدا کردند.

حمیدرضا بدیعی افزود: این اقدام خیرخواهانه می تواند در توسعه این مرکز درمانی و ارائه خدمات جامع تر به بیماران حوزه جنوب کشور، تاثیرگذار باشد.

مدیر عامل موسسه خیریه کمک رسانی و سرطان شناسی امیر نیز در این زمینه گفت: این موسسه خیریه در تلاش است با جذب خیرین و مشارکت آنان در زمینه های حمایت درمانی و دارویی، خرید تجهیزات پزشکی و اقدامات عمرانی، به عنوان حامی بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان آنکولوژی امیر ایفای نقش کند.

امیدرضا ذکاوت اضافه کرد: از ابتدای سال۱۴۰۳ تاکنون، موسسه خیریه امیر توانسته کمک مالی قابل توجهی به بیماران بستری ارایه دهد و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش های درمانی از جمله دستگاه الکتروشوک، مانیتور علائم حیاتی، اینفیوژن پمپ، وارمر خون، شیکرانکوباتور و بن ماری را تامین کند.

مطالب مرتبط

سفارش ۲ روانشناس مشهور به «زن و شوهرها» برای افزایش صمیمیت

خارج کردن گلوله از بدن یک جانباز پس از گذشت ۴۰ سال در شیراز

رسم جالب این خانواده ایرانی که دختران شان فقط با سارق ازدواج کنند

نظرات