قاتلین مرد ۳۳ ساله در ممسنی دستگیر شدند/ قبلا ۲ نفر دیگر را هم کشته بودند

قاتلین مرد ۳۳ ساله در ممسنی دستگیر شدند/ قبلا ۲ نفر دیگر را هم کشته بودند

فرمانده انتظامی "ممسنی" از دستگیری قاتل و همدستش خبر داد که در بیست و دوم فروردین‌ماه سال جاری مردی 33 ساله را به قتل رسانده بودند.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “محمد نیکبختبا اعلام این خبر  اظهار داشت: در بیست و دوم فروردین‌ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره تیرانداری منجر به قتل و متواری شدن قاتل در یکی از محله‌های شهرستان ممسنی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که مقتول در یک کوچه بوده و ۲ نفر ناشناس با سواری پژو ۴۰۵ فاقد پلاک با اسلحه اقدام به تیراندازی و وی را به قتل می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه هیچ سرنخی از ضاربان در دسترس نبوده است، ادامه داد: کارآگاهان پلیس ممسنی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص قاتل و همدستش را شناسایی و آنان را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ “نیکبخت” با بیان اینکه ضاربین ۲۷ و ۲۹ ساله علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی اعلام کردند، عنوان داشت: در بررسی تکمیلی مشخص شد که متهمین در سال ۸۵ و ۹۹ نیز اقدام به ۲ فقره قتل کرده‌اند که با رضایت اولیاء دم از زندان آزاد شده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و مأموران انتظامی در راه برقراری امنیت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مطالب مرتبط

کشف و ضبط سلاح جنگی از مخفیگاه قاتل زن یاسوجی

جزئیات عجیب قتل آی نور کودک سه ساله بخاطر ۲ گرم طلا توسط همسایه قدیمی

اعتراض نماینده مجلس به قطع گسترده برق در ممسنی و رستم

نظرات