دبير شوراي سياست گذاري اقتصاد شهري ستاد مركزي خطاب به رئیس جمهور؛

استفاده از حامیان و لیدرهای جریان رقیب به بهانه وفاق ملی خطرناک است

استفاده از حامیان و لیدرهای جریان رقیب به بهانه وفاق ملی خطرناک است

حق دولت است که استانداران ،مدیران کل ،فرمانداران و مدیران تازه نفس را برای اجرای مطلوب امور و خدمت رسانی شایسته تر به مردم انتصاب نماید که این موضوع نافی وفاق ملی نخواهد بود .

حبیب الله دیبا دبیر شورای سیاست گذاری اقتصاد شهری ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان نامه ای خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور نوشت.

اول فارس : متن نامه “ حبیب الله دیبا ” بدین شرح است؛

جناب آقای دکتر پزشکیان ریاست محترم جمهور جناب آقای مومنی وزیر محترم کشور

بادرود و عرض تبریک به مناسبت آغاز بکاردولت چهاردهم واجرای گام اول گفتمان وفاق ملی ریاست محترم جمهور با همکاری مجلس شورای اسلامی لازم میدانم بعنوان یکی از مسولان ستادی دکتر مسعود پزشکیان، نکاتی را پیرامون هموار نمودن بهتر شرایط برای خدمت رسانی سریعتر به مردم و رسیدگی به مشکلات متعدد حوزه های مختلف به عرض برسانم؛

الف: خواهشمند است به خواسته های مردم شریف کشور و آنان که به تغییر و گفتمان ریاست محترم جمهور در راستای بهبود شرایط کشور رای داده و بویژه آن پنجاه درصدی که بنا به هر دلیل در انتخابات شرکت نکرده اند توجه جدی نمایید تا ان شاء الله در انتخابات های آتی میزان مشارکت بیشتر و نظام اسلامی و ساختار سیاسی کشور مستحکم تر از قبل گردد.از آنجا که تغییر ،همواره برای بهبود شرایط و اجرای سیاست های دولت ضروری است از استانداران و فرمانداران نخبه ،پاکدست و مردمی که به گفتمان رئیس جمهور محترم معتقد بوده و نسبتی با خالص سازان و تنگ نظران که همواره باعث ناامیدی مردم نسبت به نظام و انقلاب میگردند و خود را برتر و تافته جدا بافته می پندارند،نداشته باشند!

ب: واژه بسیار زیبا و ضروری وفاق ملی با بکارگیری نخبگان و شایستگانی که در سالهای اخیر بدنبال تندروی ها و مدیریت جناحی و قبیله ای ،از حضور در مدیریت ها محروم شده و اکنون با تلاش فراوان و رای دادن به گفتمان رئیس جمهور باعث بازگشت امید به جامعه شده اند، محقق شده و نمود پیدا می کند .

ج: نباید به هر دلیل و با هر عنوان حامیان و لیدرهای جریان رقیب به بهانه وفاق ملی ،مانند گذشته شایستگان و همفکران دولت را به حاشیه برانند که این خطرناک ترین کار برای ناامیدی جامعه و فاصله گرفتن از دولت و خدای ناخواسته نظام خواهد بود که مردم فکر کنند در عمل چیزی تغییر نکرده است بلکه تفکر و شیوه مدیریت رئیس جمهور منتخب باید در سیستم اداری و در متن جامعه به وضوح قابل مشاهده باشد.

د:مطالبات ضروری مردم که توسط رئیس جمهور به مردم وعده داده شده و نیاز به زمان زیاد و هزینه فراوان نیز ندارند از قبیل : رفع فیلترینگ شبکه های اجتماعی مدیریت گشت ارشاد واردات خودرو  چنانچه سریعا در دستور کار قرار گرفته و انجام شود ،همراهی حداکثری مردم با دولت برای اجرای سیاست های خود را به همراه خواهد داشت .

ر: ضمن قدردانی از نمایندگان محترم مجلس که با ریاست محترم جمهور و طرح وفاق ملی همراهی نموده و رای اعتماد صددرصدی به کابینه چهاردهم دادند ، توجه این گرامیان بلاخص نمایندگانی که در دوران انتخابات ریاست جمهوری مخالف دکترپزشکیان بودند و حمایت جانانه از رقیب یعنی جلیلی نمودند ،را به این موضوع مهم جلب می نمایم؛ که رئیس جمهور منتخب برآمده از رای و اراده مردم در سراسر کشور بوده و پیام مردم در انتخابات که پیام تغییر  و مدیریت شایستگان همفکر رئیس جمهور بوده را مدنظر داشته باشند و همدلی و وفاق ملی نباید توسط عده ای از نمایندگان فرصت طلب نادرست تعبیر شود و توقع غیر معقول در استان ها وشهرستان ها داشته باشند…!!

عضو کانال تلگرام ما شوید

در پایان پذیرش این موضوع که مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم و انتخاب نخبگان برای ارائه خدمات بهتر در راستای اجرای سیاست های کلی نظام و ریاست محترم جمهور بوده و مانند تمام دولت های گذشته ، حق دولت است که استانداران ،مدیران کل ،فرمانداران و مدیران تازه نفس را برای اجرای مطلوب امور و خدمت رسانی شایسته تر به مردم انتصاب نماید که این موضوع نافی وفاق ملی نخواهد بود .

برای ریاست محترم جمهور آرزوی توفیق نموده و از همکاری نمایندگان محترم مجلس و بویژه ریاست قوای مقننه و قضائیه در همراهی با دولت ،برای مردم خوشحال کننده و باعث افزایش امید در جامعه گردیده است. آنچنان که رییس جمهور فرمودند هماهنگی و تعامل لازم در سطح کلان انجام شده و جامعه منتظر اقدامات بعدی رئیس جمهور ، برای ایران و برای مردم …می باشد.

حبیب الله دیبا دبیر شورای سیاست گذاری اقتصاد شهری ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان

عضو کانال واتساپ ما شوید

مطالب مرتبط

سخنان دکتر عبدالرزاق موسوی در نشست روسای ستادهای مرکزی استانها خطاب به رئیس جمهور

نظر دکتر سید عبدالرزاق موسوی درباره انتخاب «استاندار جدید» برای استان فارس

تعلیق مصوبات دولت و ابطال تمام انتصابات و استخدامی های ۲۵ روز گذشته با دستور رئیس جمهور

نظرات