خصوصیات و ویژگی های شخصیتی جالب شهریور ماهی ها

خصوصیات و ویژگی های شخصیتی جالب شهریور ماهی ها

یک شهریور ماهی می‌تواند چنان تودار باشد که به نظر برسد که از برخورد با دیگران منع شده، ولی آنگاه که به عشق واقعی خود دست پیدا کند، دیگر این ویژگی او را نخواهید دید.

شهریوری‌ها و یک زندگی آرام و بدون ماجرا؛ متولدین شهریورماه برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود با احتیاط کامل، سنجیده، عقلانی و تدریجی عمل می‌کنند.برای آشنایی با ویژگی کامل شهریور ماهی ها تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات کلی متولدین شهریورماه:

حسّاس، با هوش، شاد و سر حال، دقیق، وظیفه شناس، خوش هیکل و خوش تیپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سود جو، خجول، بد پیله، واقعاْ ساعی و کوشا، سرمایه دار، کمال گرا، صبور و آرام، عاشق سلامت خود، متّکی به نفس، خونسرد و خوددار، عاشق کامپیوتر، روشنفکر و دانشمند، قابل انعطاف، وسواسی، پر انرژی، مبتکر، اهل اعتدال و میانه روی، کمک رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ایمان، رام نشدنی، بی ریا و بی تزویر، خوش قلب، چشم و گوش بسته، با شرم و حیا، ثابت قدم، مورد حسد قرار می‌گیرد، دور از جرّ و بحث، گول زرق و برق را نمی‌خورد، فرشته خو، خیلی درس خوان، چابک، خیال پرداز، دارای ذائقه قوی، با انضباط و مستقل، کاردان و لایق، نکته سنج، خود کفا، پر توقّع، اهل همدردی، زود رنج، قاطع، دور اندیش، خرده گیر و خورده بین.

مردان متولد شهریور

مرد متولد شهریور انسانی عملگرا و مادی است و به زندگی با دید رمانتیک و شاعرانه نگاه نمی‌کند. متولدین این ماه اصولا دارای توانایی زیادی در زمینه کار‌های اجرایی هستند و همیشه می‌شود بر روی کارایی و لیاقت آن‌ها حساب کرد. او انسانی کمال گراست و جذب کسانی می‌شود که با عزم و اراده، موقر، جذاب و با ملاحظه باشند.

مردان شهریور ماهی اغلب با گذشت و خدا ترس هستند و مورد مهر و محبت پدر و مادر خود می‌باشند و اغلب آن‌ها در کارشان منظم هستند و پول زیادی را بدست می‌آورند، ولی پول بدست آورده را در جا‌های غیر ضروری خرج می‌کنند.

مردان متولد شهریور دوست و دشمن خود را به خوبی تشخیص نمی‌دهند و گاه نیز گرفتار تهمت‌هایی می‌شوند و به طور کلی متولدین این ماه در زندگی گرفتار مشکلات زیادی می‌شوند.

عشق وجودی این مردان بسیار کم شعله، ولی ماندگار و گرما بخش است. کلکسیونی از هوش و کمال و ثبات قدم است جالب است بدانید بیدار کردن احساسات او کار سختی است. او قادر هست بدون عشق و تپیدن قلبش برای کسی سالیان سال زندگی خود را سپری کند. به کوچکترین مواردی از علایق همسرش فکر می‌کند و به آن‌ها اهمیت می‌دهد.

 زنان متولد شهریور

بسیار احساساتی، بی ریا و تزویر، خوش قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید.در هیچ کاری زیادهروی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد.

متولدین این ماه عموماً دارای قدی متوسط و بعضاً بلند بالا، سرخ رو، نیک سیرت و پاکدامن، صبور کمی حسور هستند.دروغ و حرام با آن‌ها سازگار نیست. این زنان بعضاً در زندگی با مشکل و مصیبتی مواجه می‎شوند کهجز صبر و تحمل و توسل به خداوند، چاره‎ای ندارند. اینان اغلب با چهار خطر در زندگی مواجه می‎شوند. باید از آتش دوری کنند.

این زنان بهتر است مراقب گفتار خود باشند تا گرفتار مشکل نشوند.در عین حال هرگاه غمگین شوند و یا با مشکلی مواجه گردند، بهتر است ذکر خدا بگویند تا از غم و مشکلات رهایی یابند.زنان متولد این ماه در روی یکی از اعضاء بدن، نشانی دارند که آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

مطالب مرتبط

با مردی که این ۸ ویژگی شخصیتی را دارد هرگز ازدواج نکنید!

این تست تصویری نشان می‌دهد که بهترین ویژگی‌ شخصیتی شما چیست؟

۱۸حقیت جالب و باورنکردنی درمورد چپ دست ها که نمی دانستید

نظرات