در آزادراه شیراز - اصفهان:

راننده تریلی فداکار روبه‌روی ملوسجان قیچی کرد

راننده تریلی فداکار روبه‌روی ملوسجان قیچی کرد

مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ ( شیراز -اصفهان ) با بیان اینکه شب گذشته یک تریلی در فاصله یک کیلومتری این آزادراه قیچی می‌کند، گفت: این حادثه کشته نداشته و تنها یک مصدوم داشته است.

به گزارش اول فارس ، ابوالحسن خالقیان با اعلام این مطلب گفت: در ساعت ۲۲ شب گذشته، ۶ شهریورماه ۱۴۰۳، یک نیسان از سمت اصفهان به شیراز در حال حرکت بوده است که تلاش کرده تا سبقت غیرمجاز بگیرد اما با پژو پارسی که در لاین مخالف از سمت شیراز به اصفهان می‌رفته است، برخورد می‌کند.

وی افزود: پشت سر پژو پارس یک تریلی در حال حرکت بوده است که با دیدن این حادثه ترمز می‌زند تا به پژو پارس برخورد نکند اما خودش قیچی می‌کند و این مسئله باعث ایجاد راه‌بندان می‌شود.

خالقیان با بیان اینکه تنها مصدوم این حادثه راننده نیسان بوده است، گفت: همکاران ما در بخش آزادراه به مدت چند ساعت تلاش کردند تا راه را باز کنند و تردد در این محور روان شود.

مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ(ع) با تصریح اینکه حادثه مذکور تقریباً در منطقه روبه‌روی ملوسجان رخ داده است، افزود: این حادثه در فاصله یک کیلومتری آزادراه شیراز ـ اصفهان یعنی در قطعه ۷ که در دست احداث است، رخ داده است که لاین دو طرف وجود دارد و در داخل آزادراه نبوده است.

مطالب مرتبط

دورهمی مدیران فارس برای مصایب « آزادراه شیراز اصفهان » که هنوز دوربین ثبت تخلفات ندارد!

۸ مصدوم در جدیدترین تصادف خونین آزادراه شیراز-اصفهان

آقای معاون استاندار فارس چطور با سرعت مشکلات آزادراه شیراز-اصفهان را حل کنند؟ فقط برای ۱۲ ساعت؟

نظرات

  • مردم

    تاریخ : ۷ - شهریور - ۱۴۰۳

    یعنی این مسیر قبل از شروع بزرگراه یه جورایی مستعد تصادف و تلفات هست ، یک جاده ی ۲ طرفه ی تک بیتی ، با ماشینهای سنگین و شوتی ها