اطلاعیه شهرداری شیراز پس از ریزش دیواره کنار گذر رودخانه خشک/ مسیر جایگزین

اطلاعیه شهرداری شیراز پس از ریزش دیواره کنار گذر رودخانه خشک/ مسیر جایگزین

ریزش دیواره رودخانه خشک شیراز ایمن‌سازی شده است

به گزارش اول فارس به نقل از شهرداری شیراز، سخنگوی شهرداری این کلان‌شهر با بیان اینکه ترافیک به وجود آمده در کنارگذر ساحلی ضلع شمالی رودخانه خشک در محدوده پل امام علی«ع» تا پل سلمان فارسی به سمت شرق به واسطه ریزش بخشی از دیواره قدیمی کنار گذر رودخانه خشک در اثر جاری شدن روان‌آبهای ناشی از بارندگی‌های اخیر و ورود روان‌آبها به رودخانه خشک بوده گفت: بارندگی‌های مکرر باعث شسته شدن بخشی از دیواره و پی در این قسمت از رودخانه شده که همین امر سبب ریزش بخشی از دیواره کنارگذر به سمت رودخانه خشک شده است‌.

وی گفت: این حادثه هیچگونه خسارت جانی دربرنداشته و هم‌اکنون نیروهای امدادی از جمله آتش‌نشانان و نیروهای مدیریت بحران و معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز به کمک پلیس راهور با حضور در صحنه نسبت به ایمن‌سازی و رفع ترافیک حادث شده اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

لذا از شهروندان گرامی درخواست می‌شود تا بازگشایی کامل مسیر از مسیرهای جایگزین خیابان سلمان فارسی و انشعابات این خیابان استفاده نمایند.

همچنین شهرداری شیراز در این مورد اطلاعیه زیر را صادر کرده است:

با توجه به ریزش بخشی از دیواره ضلع شمالی رودخانه خشک در کنارگذر ساحلی، محدوده پل سلمان فارسی (پیرنیا سابق)، از شهروندان گرامی درخواست می‌شود تا زمان بازگشایی کامل، از مسیرهای جایگزین بلوار نصر و بلوار هفت تنان در ضلع شمالی و بلوار شهید مدرس در ضلع جنوبی استفاده نمایند.

مطالب مرتبط

امکان پذیرش اسناد عادی تایید نشده در ادارات و شهرداری وجود ندارد

پیشرفت عمرانی پروژه دوربرگردان غیرهمسطح اردیبهشت شیراز به کجا رسید؟

نحوه ارسال گزارشات مردمی پیرامون تخلفات ،اهمال، سهل‌انگاری و تضییع حقوق شهروندان در شهرداری شیراز

نظرات