۵ کاربرد جالب غلتک پرزگیر برای تمیزکاری خانه

۵ کاربرد جالب غلتک پرزگیر برای تمیزکاری خانه

غلتک پرزگیر می تواند کاربرد بسیاری برای تمیزکاری داشته باشد.

در این مطلب  چند کاربرد جذاب این وسیله را برای شما آورده ایم.پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

۱-موهای حیوان خانگی را بگیرید

شما حیوان خانگی خود را دوست دارید  ولی این را تحمل نمی کنید که موهای زیادی روی هر سطحی باقی بگذارد. غلتک پرز دارایی بزرگی برای صاحبان حیوانات خانگی است. نه تنها موها را از روی مبلمان، فرش و صندلی ماشین بلند می کند، بلکه ممکن است حتی با کشیدن غلتک پرز روی خود حیوان خانگی خود موفق شوید.

۲-تمیز کردن گرد و غبار کوسن

همه به فکر استفاده از غلتک پرز برای تازه کردن لباس خود هستند. اما آخرین باری که بالش پرتابی خود را تازه کردید کی بود؟ آنها می توانند ماه ها بین شستشو فاصله داشته باشند، اگر اصلاً شسته شوند. هر چند وقت یکبار یک غلتک پرز دار را روی بالش ها بچرخانید تا مقداری از گرد و غباری که روی آنها می نشیند پاک شود.

۳- اکلیل ها را پاک کنید

هنگامی که زرق و برق را به خانه خود دعوت کنید، هرگز واقعاً از شر همه آن خلاص نخواهید شد. همیشه پوسته هایی در زیر فرش ها کمین کرده و به کاشی های کف چسبیده اند. دفعه بعد که زیورآلات درخشانی را رها کردید یا بچه‌هایتان با یک پروژه هنری به هم ریختند، از یک غلتک پرزدار برای برداشتن آن استفاده کنید.

۴-تمیز کردن صندلی ماشین

تمیز نگه داشتن فرزندتان به اندازه کافی سخت است. هنگامی که آنها شروع به خوردن میان وعده در صندلی ماشین خود می کنند، تمیز نگه داشتن صندلی تنها یک کار دیگر است که شما به آن نیاز ندارید. با قرار دادن یک غلتک پرزدار در ماشین، این کار را سریع و آسان کنید. از یک ملحفه تازه برای تمیز کردن سریع خرده‌ها از گوشه‌ها و شکاف‌های صندلی استفاده کنید.

۵-پاک کردن گرد و غبار آباژور

آخرین باری که داخل لامپ های خود را تمیز کردید کی بود؟ پاسخ برای بسیاری از ما «هرگز» است، اما زمان آن فرا رسیده است که ذرات دارت را که به آنجا چسبیده‌اند و نورتان را کم‌رنگ می‌کنند، از بین ببرید. سایه های لامپ برای تمیز کردن با پاک کننده های مرطوب بسیار ظریف هستند. در عوض، سایه را با احتیاط از پایه آن جدا کنید و یک غلتک پرزدار را روی داخل و خارج بکشید.

 

 

مطالب مرتبط

۲۳ کاربرد جالب سیلیکا ژل در خانه

۱۴ کاربرد جالب غیر آشپزی کره خوراکی که نمی دانستید

۹ کاربرد نان بیات که تاکنون نمی دانستید

نظرات