واکنش فراجا به معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد/توئیت عبدالرضا داوری چه بود؟

واکنش فراجا به معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد/توئیت عبدالرضا داوری چه بود؟

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ابهامات طرح شده در فضای مجازی پیرامون معافیت فرزند استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد.

در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی فراجا آمده است: با توجه به ابهامات طرح شده در فضای مجازی و اظهارات برخی از افراد پیرامون موضوع معافیت فرزند سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مستندات پرونده مربوطه، مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد، فرآیند رسیدگی به درخواست معافیت کفالت مشمول در سال ۱۴۰۱ مطابق با قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب ۱۳۹۰/۸/۲۲ مجلس شورای اسلامی طی شده است.

همچنین به جهت حساسیت موضوع، وضعیت پزشکی پدر مشمول در دو مرکز درمانی متفاوت، یک مرحله در استان کهگیلویه و بویراحمد و مرحله بعدی در بیمارستان استان همجوار در شیراز مورد بررسی قرار گرفته است.

پزشکان متخصص هر دو مرکز درمانی، بیماری پدر مشمول را برابر مقررات و آیین نامه مربوطه مورد تایید قرار داده اند.

بر این اساس نتایج معاینات تخصصی نیز در شورای پزشکی وظیفه عمومی استان طرح و به اتفاق آراء، به تایید رسیده و در نهایت مراتب مورد تایید اعضاء هیات رسیدگی کفالت استان قرار گرفته است. بنابر این شبهه وارد شده در فضای مجازی صحت نداشته و مورد تایید این سازمان نمی‌باشد.


توئیت عبدالرضا داوری در فضای مجازی دست به دست می شود.

در این توئیت آمده است سید علی احمدزاده استاندار ۵۶ ساله کهگیلویه و بویراحمد، برای پسرش،  کارت معافیت تحت عنوان “نیازمند مراقبت از پدر” صادر شده است.

229f5226 6ba6 449b 97a8 c9d6ccfc2fa6

مطالب مرتبط

اجرای معافیت جدید از خدمت سربازی از اول شهریور ۱۴۰۳

شرط معاف شدن مشمولان سربازی بواسطه کفالت پدر اعلام شد

خبر خوش استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای مردم شیراز : تنگ‌سرخ آبگیری می شود

نظرات

  • ساریخان

    تاریخ : ۸ - شهریور - ۱۴۰۳

    دولت …………..