• 09 شهریور 1403
  • دسته‌بندی: حوادث
  • شناسه خبر : 153118
فرمانده انتظامی سروستان گفت:

قتل پسرخاله جوان با کلت کمری در سروستان/ قاتل پس از دستگیری: سهوی بود

قتل پسرخاله جوان با کلت کمری در سروستان/ قاتل پس از دستگیری: سهوی بود

قاتل 30 ساله که با اسلحه دوست خود را به قتل رسانده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

حوادث اول فارس : سرهنگ “آرش بخشایی‌مطلق”با اعلام این خبر  اظهار داشت: در نهم مردادماه سال جاری یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از محله‌های شهرستان سروستان به پلیس اعلام و سریعا بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که دو جوان حدودا ۳۰ ساله (پسر خاله) با هم در یک دامداری بوده‌اند که یکی از آنان بر اثر اصابت تیر به سرش به قتل رسیده است.
فرمانده انتظامی سروستان ادامه داد: پسر خاله فرد فوت شده در بازجویی اولیه اعلام داشت که وی (مقتول) با اسلحه اقدام به خودکشی کرده است.
سرهنگ “بخشایی‌مطلق” ادامه داد: با توجه به مشکوک بودن صحنه، مجددا کارآگاهان تحقیقات تخصصی خود را آغاز و مطلع شدند که خودکشی صحت ندارد و قتل صورت گرفته است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل (پسر خاله مقتول) دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد، تصریح کرد: روز حادثه در دامداری نشسته بودیم و یک قبضه اسلحه کلت کمری در دست من بود و به صورت سهوی اقدام به تیراندازی کردم که ناگهان تیر به وی اصابت و منجر به مرگ وی شد.
وی با بیان اینکه قاتل برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: نگهداری سلاح غیرمجاز تهدیدی برای امنیت خود شهروندان می‌باشد؛ لذا ضرورت دارد دارندگان سلاح نسبت به تحویل داوطلبانه اسلحه غیرمجاز خود به دستگاه‌های انتظامی و امنیتی اقدام کنند.

بهترین زمانی که قرص کلسیم دی را بخوریم

مطالب مرتبط

قتل مرد آهن‌فروش توسط بخاطر اجاره ماهیانه‌ مستاجر خانه اش

از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهارلو بهره برداری شد

قتل همسایه با چاقو توسط زن جوان در خیابان نبرد

نظرات