تعبیر خواب کامل قبرستان یا گورستان

برخی از تعابیر این خواب عبارت است از: دوستی با افراد نادرست، عمر طولانی و با برکت، فقر و تنگ دستی، ناراحتی، گرفتاری و…

در ادامه ما برای شما عزیزان تعابیر دقیق از این رویا را دسته بندی کرده ایم. برای یافتن تعبیر خواب خود با ما همراه باشید.

تعبیر خواب قبرستان

تعبیر خواب قبرستان و گورستان بر اساس نظر معبر 

تعبیر خواب قبرستان ابن سیرین

دیدن قبرستان در خواب، نشانه ارتباط و همنشینی با افراد نادان و جاهلی است.

اگر کسی در خواب ببیند که در قبرستان قدم می‌زند، نشانه آن است که با افرادی نادان و جاهل معاشرت می‌کند.

اگر کسی در خواب ببیند که در قبرستان نشسته است، نشانه آن است که با افراد نادان و جاهل صحبت می‌کند.

اگر کسی در خواب ببیند که در قبرستان نماز می‌خواند، نشانه آن است که از افراد نادان و جاهل دوری می‌کند.

دیدن قبرستانی زیبا و سرسبز در خواب، نشانه آن است که خواب بیننده به زودی خبر سلامتی کسی را می‌شنود که از زنده ماندنش قطع امید کرده بود.

دیدن قبرستانی متروک و پر از بوته‌های خار در خواب، نشانه آن است که خواب بیننده عمر طولانی خواهد کرد و مرگِ تمام عزیزان خود را خواهد دید.

اگر افراد جوان خواب ببینند از خیابانهای قبرستانی که سکوت مرگبار فضایش را احاطه کرده است، عبور می‌کند، نشانه آن است که با محبت و عشق دوستان خود مواجه می‌شوند.

تعبیر خواب قبرستان امام صادق

ناراحتی، کلافگی و غم و اندوه است. برای مدتی حال خوبی نخواهد داشت. سعی کنید به مسائل منفی و ناراحت کننده زیاد فکر نکنید.

زندان و حبس را نشان می دهد. یا خودتان گرفتار این غم خواهید شد و یا شخصی از نزدیکان تان برای مدتی در مکانی محبوس خواهد شد.

رنج، زحمت و سختی است. برای رسیدن به مسأله ای و یا خواسته ای مدت ها رنج خواهد کشید و به زحمت می افتید.

اگر در خواب دیدید که خودتان یک گورستان ساخته بودید، این رویا نشانه از تلاش محکم و استوار تان برای رضایت خداوند و سهل آخرت و عاقبت تان است.

  • دیدن قبر خالی در خواب: خبر خوب و خلاصی از مشکلات و دشواری هایی است که در زندگی برای فرد پیش آمده است.
  • دیدن قبر پر از مرده در خواب: نشان دهنده غم و اندوه و ناراحتی است.
  • دیدن قبر در خانه در خواب: نشان دهنده مرگ یکی از اعضای خانواده است.
  • دیدن قبر در بیابان در خواب: نشان دهنده سفری طولانی و پرمشقت است.
  • دیدن قبر در جنگل در خواب: نشان دهنده مشکلات و گرفتاری های مالی است.

از نظر جابر مغربی

از نظر جابر مغربی، اگر در خواب دیدید که به قبرستانی رفته بودید و یا در گورستانی حضور داشتید، تعبیرش فقر و تنگ دستی است. برای مدتی تحت فشار خواهید بود.

تعبیر خواب قبرستان

از نظر ابراهیم کرمانی

از نظر ابراهیم کرمانی، اگر در خواب دیدید که به زیارت اهل قبور و از دنیا رفتگان رفته بودید، تعبیرش این است که به زندانی ها و اسیران دلداری و امید خواهید داد. شاید به ملاقات آنان بروید.

اگر در عالم رویا دیدید که خودتان را در گوری گذاشته بودند و نکیر و منکر در حال پرسیدن سوال بودند، شخصی والا مقام شما را به محضر خود می خواند و با شما صحبتی خواهد داشت و طی آن درخواستی خواهد کرد.

اگر در خواب دیدید که پاسخ آنان را درست و صحیح دادید، تعبیرش این است که از خشم و تنبیه این شخص در امان خواهید بود، ولی اگر دیدید که جواب اشتباه و نادرست دادید؛ تعبیرش هم برعکس است و گرفتار خواهید شد.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

از نظر امام جعفر صادق (ع)، دیدن قبرستان و گورستان در خواب سه تعبیر دارد:

تعبیر اول، ناراحتی، کلافگی و غم و اندوه است. برای مدتی حال خوبی نخواهد داشت. سعی کنید به مسائل منفی و ناراحت کننده زیاد فکر نکنید.

تعبیر دوم، زندان و حبس را نشان می دهد. یا خودتان گرفتار این غم خواهید شد و یا شخصی از نزدیکان تان برای مدتی در مکانی محبوس خواهد شد.

تعبیر سوم، رنج، زحمت و سختی است. برای رسیدن به مسأله ای و یا خواسته ای مدت ها رنج خواهد کشید و به زحمت می افتید.

اگر در خواب دیدید که خودتان یک گورستان ساخته بودید، این رویا نشانه از تلاش محکم و استوار تان برای رضایت خداوند و سهل آخرت و عاقبت تان است.

از نظر دانیال نبی

از نظر دانیال نبی (ع)، اگر در خواب دیدید که در گورستانی حضور داشتید، تعبیرش یک سفر و نشست و برخاست با افرادی نادرست و نادان است. افرادی که برای دوستی انتخاب کرده اید، اصلا درست و در شأن و شخصیت شما نیستند.

از نظر دانیال نبی (ع)، قبر به معنای زندان و قفس است. جایی که برای شما احساس ناراحتی و خفگی به همراه داشته باشد، می تواند در خواب به شکل قبر نمایان شود.

اگر در خواب دیدید که در قبرستانی بودید و برای خود قبر می کندید، به زودی تصمیم می گیرید که از عیش و نوش و اعمال فانی دست بردارید. به تعبیر دیگر می تواند نشانه ساختن یک خانه برای خود هم باشد.

تعبیر خواب قبرستان

از نظر آنلی بیتون

از نظر آنلی بیتون قبرستان در خواب، می تواند سمبلی از عدم امیدواری، یأس و بی انگیزه بودن باشد.

اگر در خواب قبرستانی را دیدید که بسیار خراب و ویران بود، تعبیرش منفی است. ممکن است بیماری بسیاری سختی گریبان شما را بگیرد و حتی شما را تا مرز هلاکت و مرگ بکشاند.

اگر در خواب قبری را دیدید و در عالم رویا احساس می کردید این قبر شماست، باز هم تعبیرش منفی است و نشانه ناامیدی و بیماری های سخت و خطرناک است. بیشتر مراقب سلامتی روحی و جسمی خود باشید.

اگر در عالم رویا دیدید که در حال خواندن نوشته روی سنگ قبری بودید، باید خودتان را برای انجام وظایف سنگین تری اماده کنید. به زودی مسئولیت های بزرگ تری را به شما خواهند سپرد.

اگر در خواب دیدید که قبر تازه ای را حفر کرده بودند، شاید بخاطر سهل انگاری و اشتباه دیگران مجبور باشید کارهایی انجام دهید و به زحمت بیفتید. از حق خود دفاع کنید و بیهوده به کسی باج ندهید.

اگر در خواب دیدید که روی سنگ قبر های یک قبرستان راه می رفتید، تعبیرش کمی ناراحت کننده است. می تواند خبر از یک مرگ غیر طبیعی و عجیب داشته باشد. به تعبیر دیگر امکان صورت گرفتن یک ازدواج ناموفق هم وجود دارد. حال این تعابیر می تواند شامل حال شخص شما و یا کسی اطراف تان باشد.

اگر در خواب دیدید که بالای یک قبر خالی ایستاده بودید و به داخل آن نگاه می کردید، دوستان را از دست خواهید داد و از این بابت در دنیای ناامیدی و افسردگی غرق خواهید شد.

اگر در خواب دیدید که کسی را در درون قبری قرار دادند و با خاک جسد وی را بدون سر می پوشاندند، این رویا نشان می دهد که اکنون شما در بحران سختی قرار گرفته اید و نمی توانید آرامش را به زندگی خود بازگردانید.

اگر در خواب در حال تماشا کردن قبر و یا گور خود بودید، از سمت دشمنان خود گرفتار یک مصیبت و یا دردسر خواهید شد. بیشتر مراقب زندگی خود باشید.

اگر در خواب خود را در حال کندن یک قبر دیدید، تعبیرش خوب نخواهد بود و گرفتاری هایی برای شما دیده می شود. این گرفتاری ها از سمت دشمنان و بدخواهان شماست. اگر در این رویا دیدید که این کار را به اتمام رساندید و کامل کردید، بر تمامی این موانع و دشمنان تان پیروز خواهید شد.

اگر در هنگام کندن قبر آفتاب سوزانی هم بر سر شما می تابید، باز تعبیرش خوب خواهد بود و از دل این گرفتاری ها و زحمت ها شما به نتیجه دلخواه و مطلوبی خواهید رسید.

اگر در خواب دیدید که در حال رفتن به گورستان برای شرکت در مراسم تشییع جنازه کسی هستید، تعبیرش منفی است و سمبلی از مشکلات و سختی های زندگی است.

 

مطالب مرتبط

۷ راهکار طلایی برای داشتن خوابی راحت

آواز خواندن در خواب چه تعبیر و معنی دارد؟

تعبیر خواب حمام کردن از نظر معبران معروف

نظرات