راز قاتل فراری که بعنوان افغانی در شیراز درگذشت/قتل ۷ نفر به خون خواهی برادر

به گزارش اول فارس ، در طول سالهای ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۵ اختلافات شدیدی بین چند طایفه در یکی از روستاهای شهرستان خفر صورت می‌گیرد که در اثر این درگیریها ۲ نفر توسط شخصی به هویت معلوم به قتل می‌رسند و قاتل متواری می‌شود. پس از گذشت چند ماه با تلاش مامورین، مخفیگاه قاتل فراری شناسایی، […]

مرد شرور

به گزارش اول فارس ، در طول سالهای ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۵ اختلافات شدیدی بین چند طایفه در یکی از روستاهای شهرستان خفر صورت می‌گیرد که در اثر این درگیریها ۲ نفر توسط شخصی به هویت معلوم به قتل می‌رسند و قاتل متواری می‌شود.

پس از گذشت چند ماه با تلاش مامورین، مخفیگاه قاتل فراری شناسایی، وی دستگیر و در ملاء عام اعدام می‌شود.

در سال ۱۳۶۷ برادر قاتل از زندان آزاد و به خون خواهی برادرش، ۷ نفر از اهالی روستا و طایفه مقابل درگیری را بین سالهای ۱۳۶۷ تا ۱۳۸۱ به وسیله اسلحه به قتل می‌رساند و بدون هیچ سرنخی در کوهستانهای اطراف شهرستان مخفی می‌شود.

پس از یکسری تحقیقات و رصدهای صورت گرفته مشخص شد همسر قاتل فراری بین سالهای ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲ به همراه فردی ۶۴ ساله از تبعه بیگانه که مبتلا به بیماری سرطان خون بوده به تعدادی از مراکز درمانی در شهر شیراز مراجعه کرده است.

مرد شرور Copy 1

با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد که تبعه ۶۴ ساله در سال ۱۴۰۲ به علت بیماری سرطان در یکی از بیمارستانهای شیراز فوت کرده و جسد وی توسط همسر و دامادش از پزشکی قانونی تحویل و در یکی از آرامستان های اطراف شیراز به خاک سپرده شده است.

کارآگاهان زبده شعبه قتل با تحقیقات بیشتر متوجه شدند مرد ۶۴ ساله به عنوان اتباع بیگانه اصلا وجود خارجی ندارد و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که شرور و قاتل فراری پس از اینکه به سرطان خون مبتلا شده با هویت جعلی اتباع بیگانه جهت درمان به مراکز درمانی مراجعه و به علت وخامت جسمانی فوت و با همان هویت جعلی به خاک سپرده می‌شود.منبع:ایرنا

مطالب مرتبط
برچسب‌ها:

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نظرات