در دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس

استاندار فارس:کنار گذاشتن افراد به سبب گرایش سیاسی آنها اخلاقی نیست

دکتر سینعلی امیری با تاکید بر آنکه نیروی انسانی ابزار نیست بلکه یک سرمایه است، بر ضرورت استفاده از مدیران نخبه و با تجربه تاکید و اظهار کرد: هزینه هنگفتی از بیت المال برای تربیت یک مدیر صرف می‌شود لذا حذف افراد صرفا به سبب گرایش های سیاسی با اصول اسلامی و اخلاقی همخوانی ندارد.

دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 7

به گزارش اول فارس، دکتر حسینعلی امیری شامگاه یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر مسعود پزشکیان در فارس، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، کار انتخابات را پر زحمت دانست و از آن به عنوان یکی از عرصه‌های پرشور کشور یاد کرد و گفت: مادامی که مشکلات متراکم می‌شود طبیعتاً نارضایتی‌ها را بالا می‌برد اگر انتخابات وجود نداشته باشد چیزی شبیه به انفجار در کشور حادث می‌شود که اثرات مخرب دارد لذا این انتخابات است که به جامعه نفس و اکسیژن می‌دهد و آثاری همچون امید و تلاش، برای توسعه کشور در پی دارد.
وی با اشاره بر اینکه انتخابات پرزحمت است و آثار و تبعاتی را در پی دارد، اظهار داشت: یکی از مظاهر دموکراسی و مردم سالاری دینی انتخابات است؛ باید یاد بگیریم یکدیگر را تخریب نکنیم چرا که رقابت فقط در دوره انتخابات است و پس از پایان آن، همه با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه استان تلاش کنیم.
امیری با تاکید بر آنکه نیروی انسانی ابزار نیست بلکه یک سرمایه است، بر ضرورت استفاده از مدیران نخبه و با تجربه تاکید و اظهار کرد: هزینه هنگفتی از بیت المال برای تربیت یک مدیر صرف می‌شود لذا حذف افراد صرفا به سبب گرایش های سیاسی با اصول اسلامی و اخلاقی همخوانی ندارد.
استاندار فارس با اشاره بر اینکه انسان دارای ترکیبی از ویژگی‌های متفاوت است، نامهربانی و بی‌اخلاقی را ناصحیح و مذموم دانست و خواستار برخورد مهربانانه، در مقابل رفتارهای بد دیگران شد و در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه ما ملتی واحد هستیم، اظهار داشت: در نگاه مصلحانه تحقیر دیگران جایی ندارد کمااینکه صبر و تحمل و تمرین دموکراسی در آن موج می‌زند.
وی با اشاره به نکات مطرح شده از جانب حاضرین، گفت: نکات قابل توجهی مطرح شد برخی آسیب‌ها مشخص است و برخی هم نیاز به بررسی‌های جدی‌تری دارد.
نماینده عالی دولت در فارس خاطرنشان کرد: در رابطه با توسعه استان، گفتمان دکتر پزشکیان و ویژگی‌های شخصی ایشان و ابعاد مختلف وفاق ملی مد نظر است. مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با معجزه حل نمی‌شود. ملاک عمل اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه است.
امیری در ادامه اسلام را بر پایه مدارا و مماشات، عقلانیت و رحمت دانست و افزود: برای ساختن و توسعه و آبادانی کشور راهی جز وفاق وجود ندارد پس به یکدیگر کمک کنیم تا بستر وفاق شکل بگیرد و هر کسی که به استان علاقه دارد و می‌تواند به توسعه فارس کمک کند به میدان بیاید.
وی در پایان نیز گفت: برنامه مد نظرم برای فارس آماده است و چشم انداز آن نیز ترسیم شده تا با استفاده از افرادی که به گفتمان دکتر پزشکیان معتقدند برای تحقق آن تلاش کنیم.

دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 1  دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 3 دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 4 دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 5 دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 6  دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 8 دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 9 دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 10 دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 11 دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 12

دیدار با اعضای ستاد روستاییان و عشایر دکتر پزشکیان در فارس 2

مطالب مرتبط

استاندار فارس به مسئولین ستادهای امید دکتر پزشکیان در استان چه گفت؟ (+تصاویر)

متن حکم جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای استاندار فارس

وفاق ملی و احزاب در استان فارس

نظرات