ایران

صعود بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به رتبه چهارم با استقبال گسترده بیش از ۲۱ میلیون مشتری

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۹ درصد از تراکنش‌های شاپرکی کشور، به رتبه چهارم پرتراکنش‌ترین بانک‌ها صعود کرده است؛ موفقیتی که نتیجه‌ی افزایش اعتماد عمومی و ارائه خدمات متنوع به بیش از ۲۱ میلیون مشتری است.

به گزارش اول فارس ، تعداد تراکنش‌های بانکی یکی از شاخص‌های مهم در سنجش میزان دربرگیری و استقبال عمومی از خدمات بانک‌هاست. این شاخص هرچند به‌طور معمول با تعداد مشتریان مرتبط است، اما در عین حال نشان می‌دهد مشتریان تا چه اندازه از خدمات یک بانک استفاده می‌کنند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال گذشته با دو پله صعود، ابتدا به رتبه پنجم و سپس به رتبه چهارم پرتراکنش‌ترین بانک‌های کشور رسید؛ موفقیتی که بیانگر افزایش اعتماد و استقبال مردم از خدمات این بانک و تبدیل آن به گزینه نخست بخش بزرگی از اقشار جامعه است.

این بانک با توسعه مستمر خدمات و تنوع‌بخشی به طرح‌های اعتباری مبتنی بر عقد قرض‌الحسنه توانسته بیش از گذشته نظر مردم را جلب کند. عبور تعداد مشتریان بانک از مرز ۲۱ میلیون نفر نشان می‌دهد که به‌طور میانگین از هر ایرانی یک نفر، خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت می‌کند.منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا