شهروند

تذکر به ۱۵ مدیر و ارجاع ۳ نفر به تخلفات با شکایت شهروندان در سامانه فواد ۱۲۸

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور جزییات نتایج بررسی شکایات واصله به سامانه فوریت‌های اداری (فواد 128) طی آبان ماه امسال را منتشر کرد.

به گزارش اول فارس ، علاءالدین رفیع‌زاده معاون رییس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی کارنامه آبان ماه اجرای سامانه فواد ۱۲۸ در سه استان را منتشر کرد.

بر اساس جدول منتشره، ۱۵ نفر از مدیران تذکر گرفته‌اند ۱۷ نفر نیز تشویق و سه نفر به کمیته تخلفات اداری معرفی شدند.

به گفته معاون رییس‌جمهور سه اتفاق مهم در آبان ماه عبارت است از: فعال‌سازی سامانه فواد ویژه هم‌وطنان خارج از کشور، پیوستن شهرداری‌ها و دهیاری‌های کرج به سامانه فواد و فعال‌سازی کلینیک اصلاح فرایندهای معیوب که از نگاه مردم در فواد منعکس می‌شود.

در این جدول مجموع تعداد تماس‌های موفق با فواد ۱۲۸ به رقم ۱۹ هزار و ۶۱۲ تماس و تعداد شکایات مرتبط با شاخص‌های فواد به ۲ هزار و ۸۸۲ فقره رسیده است. میزان حل شدن شکایات طبق بازخوردگیری از شهروندان ۶۸ درصد بوده است.

تماس‌های تلفنی به سامانه فواد ۱۲۸ نشان می‌دهد ۲ وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و آموزش و پرورش عملکرد ضعیف و ۳ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری و امور خارجه عملکرد خوبی داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا