چاپ کد خبر: 23706
23 اسفند 1398

ادعای جدید فرزند آیت الله حائری شیرازی پس از شکایت روازاده

شهاب الدین حائری شیرازی فرزند مرحوم آیت الله حائری شیرازی امام جمعه‌ی اسبق شیراز، دو روز پس از انتشار ادعای خود درباره‌ی نقش حسین روازاده مدعی طب اسلامی در درگذشت پدرش و مرحوم آیت الله شاهرودی، می‌گوید که روازاده او را به شکایت تهدید کرده برای همین جزییاتی دیگر منتشر کرده است.

مرحوم آیت الله حائری شیرازی

به گزارش انصاف نیوز، آقای حائری در یادداشتی تلگرامی با عنوان «طبابت روازاده» نوشت:

پس از انتشار مطلبی در کانال تلگرامی‌ام در خصوص طبابت حسین روازاده بر روی پدرم [لینک]، ایشان در تویتر اعلان نمودند که طبابتی بر پدر بنده نداشتند و از بنده شکایت می‌نمایند.

لازم به یادآوریست در همان ایام دکتر کامران باقری لنکرانی به خود بنده گفتند این فرد شیاد است و در صدد شکایت از او هستیم اما پدر، چون به خواست خود به طبابت این فرد تن داده بود مانع شکایت شدند.

پدر ما سرطان مثانه خوش خیم داشتند که به گفته اطبا اگر به موقع عمل و جراحی می‌شد، متاستاز (منتشر شدن) نمی‌داد و سالیانی می‌توانستند پس از عمل به زندگی عادی ادامه دهند.

افسوس که چنین نشد اما یکی از تجویزهای روازاده را اینجا ذکر می‌کنم تا مایه‌ی عبرت شود، بلکه دستگاه قضاء جلو چنین افرادی را بگیرد.

ایشان مایعی که احتمالا اسیدی بود چون اخوی گفت یک بار قطره‌ای از ان مایع بر روی شلوارش افتاد و به من نشان داد که سوراخ شده بود.

به هر حال به تجویز ایشان این مایع را پدر با درصدی خاص با آب خالص مخلوط و با کمک بهیار با سوند به درون مثانه تزریق می‌نمود.

پس از چندین بار تزریق در فواصل زمانی خاص، روازاده به پدر بشارت داده بود که تومورها نابود شده.

اما حال پدر بد و بدتر شد و چنان خونریزی شدت یافت که سریعا به همراه دکتر لنکرانی از تهران به شیراز آمدند و در حالی که رمقی نداشتند در بیمارستان نمازی مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

دکتر صالحپور جراح اورولوژیستی که عمل را انجام داده بود پس از عمل، عکس مثانه را در موبایل خود به بنده نشان داد که به‌قول ایشان از شدت انباشته شدن تومورهای سرطانی و عدم گنجایش نزدیک بود بترکد.

لازم به یادآوریست پس از عمل جراحی موفقیت آمیز، پدر قریب ۶ سال زندگی کردند اما در سال ششم معلوم شد به‌واسطه‌ی دو سال تاخیر در انجام عمل جراحی سلول‌های سرطانی در بدن منتشر شده بود و با پراکنده شدن سلولها در جای جای بدن، حیات پربرکت‌شان پایان یافت.

چه خوب است دیگرانی هم که از این دست طبابت‌ها به فیض رسیده‌اند به میدان بیایند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

تجویز کدام مدعی طب اسلامی باعث مرگ هاشمی شاهرودی شد؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار