افتتاح بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شیراز تا دهه فجر

افتتاح بزرگترین تقاطع غیرهمسطح شیراز تا دهه فجر

تقاطع سه سطحی مطهری – امیرکبیر – رحمت تا دهه مبارک فجر در شیراز به بهره برداری می‌رسد. به گزارش اول فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز گفت: ساخت این طرح از سال۹۴ آغاز شد و تا پایان سال ۹۶ حدود ۳۲ درصد پیشرفت […]

تقاطع سه سطحی مطهری – امیرکبیر – رحمت تا دهه مبارک فجر در شیراز به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از تقاطع مطهری - امیرکبیر - رحمت تا دهه فجر در شیراز

به گزارش اول فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز گفت: ساخت این طرح از سال۹۴ آغاز شد و تا پایان سال ۹۶ حدود ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت .

کریم شکوهیان با بیان اینکه از اردیبهشت تا آذر ۹۷ میزان پیشرفت فیزیکی این طرح به ۸۵ درصد افزایش یافته است، افزود: بیش از ۱۰۰ کارگر در ۱۰ نقطه پل مشغول فعالیت هستند.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز اظهارداشت: در این طرح از ۶۰۰ تن کابل برای اجرای عرشه‌های تقاطع و ۷ هزار تن میلگرد استفاده شده و حجم عملیات بتن ریزی آن ۶۸ هزار متر مکعب است.

شکوهیان افزود: پیش بینی می‌شود این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان تا دهه مبارک فجر به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه افتتاح تقاطع سه سطحی مطهری – امیرکبیر – رحمت ، گره‌گشای ترافیک ورودی جنوب غربی شیراز از محور امیرکبیر خواهد بود، اضافه کرد: طراحی و اجرای پل به گونه‌ای بود که حتی یک روز هم خیابان امیرکبیر مسدود نشد و تردد خودرو‌های عبوری در آن جریان داشت.
رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: این طرح با هدف تکمیل یکی از شریان‌های اصلی درون شهری شیراز، روان سازی ترافیک، افزایش ایمنی تردد در کمربندی و کاهش زمان سفر‌های درون شهری در حال انجام است.

مطالب مرتبط

مسیر غرب به شرق کنارگذر رودخانه خشک شیراز بازگشایی شد

اطلاعیه شهرداری شیراز پس از ریزش دیواره کنار گذر رودخانه خشک/ مسیر جایگزین

امکان پذیرش اسناد عادی تایید نشده در ادارات و شهرداری وجود ندارد

نظرات