دستگیری اعضای شبکه راهبندی و ناامنی شبانه کامیونها در ارسنجان

دستگیری اعضای شبکه راهبندی و ناامنی شبانه کامیونها در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از دستگیری ۲ نفر که اقدام به راهبندی و ایجاد مزاحمت کرده بودند در شهرستان ارسنجان خبر داد. به گزارش گروه حوادث اول فارس، سرهنگ محمدعلی فرهادی فرمانده انتظامی ارسنجان بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر اینکه افرادی ناشناس به صورت شبانه در چندین مرحله اقدام […]

فرمانده انتظامی ارسنجان از دستگیری ۲ نفر که اقدام به راهبندی و ایجاد مزاحمت کرده بودند در شهرستان ارسنجان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث اول فارس، سرهنگ محمدعلی فرهادی فرمانده انتظامی ارسنجان بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر اینکه افرادی ناشناس به صورت شبانه در چندین مرحله اقدام به مسدود کردن مسیر کامیون‌ها و ایجاد مزاحمت برای نگهبانان یکی از معادن می‌کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر از کسانی که در حال مسدود کردن مسیر کامیون‌ها بودند را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان تصریح کرد: برخورد با هنجار شکنان و قانون گریزان در اولویت این فرماندهی است و کسانى که بخواهند باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند نیروى انتظامى قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

مطالب مرتبط

۴ کشته و زخمی بر اثر تصادف کامیون با پراید در «شهرک گلستان» شیراز

درگیری مرگبار اعضای دو طائفه افغانستانی در نیمه شب سیدخندان تهران

خبر خوش کشف روشی جدید برای افزایش ۲۵ درصدی طول عمر

نظرات