چاپ کد خبر: 59160
8 تیر 1400

روند صعودی دلار طلا و سکه در بازار + گزارش قیمت ها

قیمت امروز سکه ، طلا ،دلار وارز

طلا: از چند روز گذشته دلار یک روند صعودی را آغاز کرده و قیمت آن برای بار دیگر به بالای ۲۵ هزار تومان رسیده است. همراه با افزایش قیمت دلار، سکه و طلا نیز افزایشی شده اند.

با اینکه سطح عرضه بازارساز دیروز کاهش پیدا نکرد ولی عوامل سیاسی و اقتصادی همراه با افزایش ۱۲۰ تومانی درهم ظرف یک روز، دلار را به کانال ۲۴۹۰۰ نزدیک کرد.

هم اکنون نیز دلار توانستا وارد کانال ۲۵ شود لذا مهم ترین عوامل افزایشی شدن دلار دیروز، فشار خرید بود که با توجه به جنس هیجانی تقاضا، هر گونه خبر مثبتی می تواند روند دلار را کاهشی کند.

بایدن می گوید ایران هرگز در دوران مسئولیت من به سلاح هسته‌ای دست پیدا نخواهد کرد و من دستور حملات هوایی شب گذشته برای هدف قرار دادن پایگاه‌های مورد استفاده شبه‌نظامیان تحت حمایت ایران که مسئول حملات اخیر به پرسنل آمریکایی در عراق بودند را صادر کردم.

این ادبیات از طرف آمریکا و همچنین انتشار این گونه اخبار توافق هسته ای را بسیار دور تر کرده و در نتیجه روند رو به رشد دلار می تواند همچنان ادامه پیدا کند.

نرخ صرافی ملی می تواند به محدوده کانال ۲۴۶۰۰ تا ۲۴۷۰۰ برود تا سقف دلار تهران به کانال ۲۴۹۰۰ برسد با این روند سکه تهران میتواند به کانال ۱۰۸۰۰ وارد شود.

سکه که به کانال ۱۰۷۰۰ وارد شده در صورتی که روند صعودی دلار متوقف نشود، سکه توانایی فتح کانال ۱۰۸۰۰ را دارد و برای کاهشی شدن باید زیر ۱۰۵۰۰ قرار بگیرد و در این صورت ریسک‌ پذیری سکه بازان افزایش خواهد یافت.

آخرین گزارش قیمت ها تا ساعت ۱۲ امرزوز

قیمت

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار