جزئیات ناپدید شدن سه گردشگر استان فارسی در آب ملخ سمیرم

جزئیات ناپدید شدن سه گردشگر استان فارسی در آب ملخ سمیرم

به گزارش اول فارس، رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: سه گردشگر در رودخانه آب ملخ ناپدید شدند که تیم‌های امداد و نجات در منطقه در حال جستجو هستند. سید نورمحمدی موسوی در سمیرم اظهار داشت: سه گردشگر اهل آباده شیراز در رودخانه آب ملخ ناپدید شدند که دو نفر خانم و یک مرد برای […]

به گزارش اول فارس، رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: سه گردشگر در رودخانه آب ملخ ناپدید شدند که تیم‌های امداد و نجات در منطقه در حال جستجو هستند.

سید نورمحمدی موسوی در سمیرم اظهار داشت: سه گردشگر اهل آباده شیراز در رودخانه آب ملخ ناپدید شدند که دو نفر خانم و یک مرد برای نجات جان یکدیگر وارد آب شده بودند و در این محل دچار حادثه شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم افزود: گروه‌های امداد و نجات این جمعیت در حال جستجو در محل برای یافتن اثری از این سه تن هستند.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های امدادی هلال احمر که به تمام تجهیزات مورد نیاز مجهزند، تمام تلاش خود را برای یافتن ناپدید‌شدگان به کار گرفته‌اند.

به گزارش فارس،گردشگران زنده هستند و تاکنون تیم‌های امداد و نجات جان یکی از آ‌ن‌ها را نجات داده و در حال کارگاه زدن جهت نجات جان دو نفر دیگر است‌.

منطقه نمونه گردشگری آبملخ با توجه به زیبایی‌هایی که دارد منطقه ای خطرناک است و با وجود علائم هشدار دهنده گردشگران ایمنی را رعایت نمی‌کنند.

مطالب مرتبط

چرا درب کاروان‌سرای جهانی ایزدخواست به‌روی گردشگران بسته است؟

جزئیات قتل مرد ۴۳ ساله جلو چشمان خواهرش در آباده فارس

واژگونی خونین ساینا در آزادراه شیراز – اصفهان/تصادفات همچنان ادامه دارند

نظرات