طبق گفته مصطفی آجرلو سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران، شرکت باید خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان ارائه دهد.
مصطفی آجرلو، سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران در توییتر نوشت: برای حل مشکل ثبت نام کنندگان تیبا تا قرعه کشی اردیبهشت، اقدامات اصلاحی فنی و ایمنی ساز از سوی دفتر صنایع فلزی س م استاندارد ایران تدوین شده که توسط سایپا و زیر نظر شرکت بازرسی در حال انجام است و خودروساز ملزم به خدمات پس از فروش ویژه و رایگان به این مشتریان شده است.”
نظرات