اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده میکنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودمهای TD-LTE را یاد میگیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فنها، مدیریت حساب و خریدن بستههای معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا میشوید.
چطوری مودم TD-LTE خودم را فعال کنم و «نام و رمز» آن را تغییر دهم؟
برای فعال شدن اینترنت TD-LTE باید این کارها را انجام بدهید:
- سیمکارت را در محل تعیینشده بگذارید.
- کابل برق مودم را به پریز وصل کنید.
- میتوانید نام وایفای و رمز آن را به دلخواه خود تغییر بدهید. برای اینکار میتوانید از ۲ روش زیر استفاده کنید:
۱) تغییر رمز به وسیله کابل LAN
- با کابل LAN، مودم را به لپتاپ وصل کنید.
- در مرورگر خود ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ را وارد کنید.
- در صفحه نمایش داده شده، از کلمه admin برای نام کاربری و رمزعبور استفاده کنید.
- سپس وارد قسمت WLAN Setting شوید و نام وایفای و رمز آن را تغییر دهید.
۲) تغییر رمز با وایفای
– وایفای لپتاپ خود را روشن کنید و از نام وایفای و رمز وایفای نوشته شده در زیر یا پشت دستگاه مودم برای اتصال به مودم استفاده کنید.
- در مرورگر خود ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ را وارد کنید.
- در صفحه نمایش داده شده، از کلمه admin برای نام کاربری و رمزعبور استفاده کنید.
- سپس وارد قسمت WLAN Setting شوید و نام وایفای و رمز آن را تغییر دهید.
نکته: راستی، برای تغییر رمز مودم های «TF-i۶۰»، اول دکمه ریست را نگه دارید تا مودم به تنظیمات کارخانه برگردد و بعد از رمز ورود و نام وای فای که پشت دستگاه نوشته شده، استفاده کنید.
چگونه اینترنت مصرفی TD-LTE را مدیریت و کنترل کنم؟
برای اینکه بتوانید با مودم TD-LTE راحت کار کنید، بسته اینترنت بخرید و با نصب اپلیکیشن «ایرانسل من»، حساب خودتان را مدیریت کنید. برای دانلود اپلیکیشن در دستگاههای اندرویدی، به گوگلپلی، کافهبازار و یا وبسایت ایرانسل مراجعه کنید. در سیستمهای iOS هم میتوانید از نسخه PWA موجود در وبسایت ایرانسل استفاده کنید.
دانلود اپلیکیشن «ایرانسل من» برای اندروید
نسخه PWA اپلیکیشن «ایرانسل من» برای iOS
برای ورود به اپلیکیشن «ایرانسلمن» هم ۲ راه دارید که هر کدام را ساده و کاربردی برایتان توضیح میدهیم:
۱-به وسیله ایمیل
۲- از روش شماره موبایل جدید
- به وسیله ایمیل
بعد از نصب اپلیکیشن، شماره اینترنت ثابت نوشته شده در سیمکارت را در قسمتی که ازشما شماره موبایل خواسته وارد کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ارسال، گزینه «ارسال رمز یکبار مصرف با ایمیل» را انتخاب کنید. رمز یکبار مصرف به ایمیل ارائهشده در زمان ثبتنام ارسال میشود.
با وارد کردن رمز یکبار مصرف در قسمت مربوطه، وارد اپلیکیشن «ایرانسلمن» شوید.
- از روش شماره موبایل جدید
در این روش، بعد از نصب اپلیکیشن، شماره اینترنت ثابت درج شده در سیمکارت را در قسمت مربوطه وارد کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ارسال، گزینه «ارسال رمز یکبار مصرف به شماره موبایل جدید» را انتخاب کنید.
- کدملی ارائهشده در زمان ثبتنام را وارد کنید و دکمه ادامه را بزنید.
- شماره موبایل مورد نظر را وارد کنید.
- رمز یکبار مصرف به شماره موبایل شما ارسال میشود.
- با وارد کردن رمز یکبار مصرف در قسمت مربوطه، به اپلیکیشن «ایرانسلمن» وارد میشوید.
-
چطوری برای اینترنت TD-LTEبسته اینترنت بخرم؟
برای خریدن بستههای اینترنت ثابت، ۴ راه دارید که هر کدام را تصویری برایتان توضیح میدهیم:
۱- به وسیله اپلیکیشن«ایرانسل من»
۲-با شمارهگیری کد دستوری #۸*۵۵۵* از خطوط ایرانسل
۳-با وبسایت ایرانسل
۴-به وسیله فروشگاه اینترنتی ایرانسل
۱-به وسیله اپلیکیشن «ایرانسلمن»:
وارد قسمت «خرید بستههای اینترنت» در صفحه اول «ایرانسلمن» شوید و بسته موردنظرتان را انتخاب کنید.
۲- با شمارهگیری کد دستوری #۸*۵۵۵* از خطوط ایرانسل:
بسته مورد نظر را انتخاب کنید و پس از وارد نمودن شماره اینترنت ثابت خود، فرآیند خرید را تکمیل کنید.
۳-با وبسایت ایرانسل:
به سایت ایرانسل به آدرس Irancell.ir مراجعه کنید و به ترتیب زیر مراحل خرید را کامل کنید:
منو > قسمت خرید > بستهها > بستههای اینترنت ثابت > انتخاب بسته مورد نظر > وارد کردن شماره اینترنت ثابت و خرید بسته
۴-به وسیله فروشگاه اینترنتی ایرانسل
به سایت فروشگاه اینترنتی ایرانسل به آدرس Shop.irancell.ir مراجعه کنید و به ترتیب زیر مراحل خرید را تکمیل کنید:
منو > بسته اینترنت و مکالمه > بستههای اینترنت ثابت > انتخاب بسته مورد نظر > وارد کردن شماره و خرید بسته
چطوری اطلاعات کاربری خودم را به روزرسانی کنم؟
پس از ورود به سایت فروشگاه اینترنتی ایرانسل، روی اطلاعات کاربری کلیک کنید و اطلاعات کاربری خود شامل کدملی و شماره اینترنت ثابت را وارد کنید.
بعد شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل خود را هم بهروزرسانی کنید و در مرحله بعد رمزهای یکبار مصرف ارسالی را وارد کنید.
شماره اینترنت ثابت خودم را فراموش کردم حالا چکار کنم؟
اگر شماره سیمکارت اینترنت ثابت را فراموش کردید، نگران نباشید برای حل این مشکل ۲ راه دارید:
۱-با اپلیکیشن «ایرانسل من»
۲-با کد دستوری
- با اپلیکیشن «ایرانسلمن»:
روی اضافه کردن حساب جدید در «ایرانسلمن» کلیک کنید و گزینه «شماره اینترنت ثابت را فراموش کردهام» را انتخاب کنید.
IMEI نوشته شده در زیر یا پشت مودم را وارد کنید.
کدملی اعلام شده در زمان ثبتنام را وارد نمایید.
- با کد دستوری:
کددستوری #۸*۸*۵۵۵* را با خطوط ایرانسل شمارهگیری کنید.
کدملی اعلام شده در زمان ثبتنام را وارد نمایید.
IMEI نوشته شده در زیر یا پشت مودم و یا شماره ۱۵ رقمی موجود بر روی سیمکارت را وارد کنید.
برای خرید بستههای تخفیفی اینترنت TD-LTE چکار کنم؟
برای خرید بستههای تخفیفی برای اینترنت ثابت ایرانسل مراحل زیر را دنبال کنید:
۱-ورود به سایت shop.irancell.ir
۲-بسته اینترنت و مکالمه
۳-پیشنهاد ویژه مشترکین غیرفعال TD-LTE
۴-وارد کردن شماره اینترنت ثابت
۵-کلیک روی دکمه بررسی
۶-خرید بسته
چطوری سیمکارت مخصوص اینترنت ثابت ایرانسل بخرم؟
برای خریدن سیمکارتهای TD-LTE ایرانسل (سیم کارت اینترنت ثابت)، مراحل زیر را دنبال کنید:
نکته: قبل از خرید، یادتان باشد که نمیتوانید از سیم کارت اینترنت ثابت روی گوشی استفاده کنید و فقط اگر مودم اینترنت ثابت داشته باشید، این سیم کارت برای شما قابل استفاده است.
۱-ورود به سایت shop.irancell.ir
۲-قسمت سیمکارت
۳-سیمکارت مختص اینترنت ثابت
۴-انتخاب بسته مورد نظر
۵-تایید محدوده پوشش
۶-مطالعه قوانین و مقررات
۷-افزودن به سبد خرید
امیدواریم که این مطلب راهنمای خوبی در زمینه استفاده از مودمهای TD-LTE ایرانسل برای شما باشد، اگر نکته و یا سوالی در زمینه اینترنت ثابت داشتید آن را با همینجا مطرح کنید.
ناشناس
تاریخ : ۹ - اسفند - ۱۴۰۱
خوب بس… میخورن تبلیغ میکنند کار نمیکنه
امیر
تاریخ : ۲۶ - آذر - ۱۴۰۱
میشه بگید پس چی بخریم اهواز زیتون کارمندی
محمد
تاریخ : ۹ - مهر - ۱۴۰۰
منم میگم نخرید اصلا جواب نمیده پشتیبانی نمیکنن
محمد
تاریخ : ۹ - مهر - ۱۴۰۰
منم میگم نخرید اصلا جواب نمیده
مجید
تاریخ : ۹ - مهر - ۱۴۰۰
سلام من به همه توصیه میکنم که اصلانخرن چون اصلاکارنمیکنه ووقتی که باپشتیبانی تماس می گیری میگن محله شما جواب نمیده ولی روز اول که آدرس گرفتن گفتن جواب میده
محمود
تاریخ : ۹ - مهر - ۱۴۰۰
من خودم مودم ایرانسل دارم ولی به شدت پرش آنتن داره در شهرستان بوشهر . از نمایندگی هم که پرسیدم میگفت کلا دیگه براش سیم کارت هم نمیزنند به خاطر همین مسائل پرش آنتن . شده که شارژ کردم و نتونستم برای یکماه حتی یه مگابایت استفاده کنم و شارژم پریده.