صحنه دیگری از جنگ فاضلاب کاران با جان مردم در حاشیه شیراز

صحنه دیگری از جنگ فاضلاب کاران با جان مردم در حاشیه شیراز

رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، از جمع آوری ۲۵ پمپ و لوله انتقال فاضلاب و همچنین تخریب جایگاه‌های پمپاژ فاضلاب به زمین‌های کشاورزی در اطراف شیراز خبر داد. به گزارش اول فارس، دکتر علیرضا شریعتی با اشاره به جمع آوری ۲۵ پمپ و لوله انتقال فاضلاب از اطراف کانال پساب تصفیه خانه فاضلاب که […]

کشاورزی با فاضبلاب

رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز، از جمع آوری ۲۵ پمپ و لوله انتقال فاضلاب و همچنین تخریب جایگاه‌های پمپاژ فاضلاب به زمین‌های کشاورزی در اطراف شیراز خبر داد.

به گزارش اول فارس، دکتر علیرضا شریعتی با اشاره به جمع آوری ۲۵ پمپ و لوله انتقال فاضلاب از اطراف کانال پساب تصفیه خانه فاضلاب که برای انتقال فاضلاب به زمین‌های کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گرفته است، گفت: با استفاده از این پمپ‌ها حدود ۴۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی با فاضلاب آبیاری می‌شد.

او افزود: بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، استفاده غیرمجاز از فاضلاب خام برای کشاورزی ممنوع است و کشاورزان باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که استفاده از فاضلاب خام می‌تواند مشکلات بهداشتی ایجاد و سلامت کشاورزان و مصرف کننده محصولات کشاورزی را تهدید کند.

چگونه کاکتوس در حال مرگ را نجات دهیم؟ [+ویدئو]

۳ عکس زیرخاکی از شیراز ۱۲۰ سال پیش که عتیقه اند

مطالب مرتبط

هوا گرم و آب شرب کم است، لطفا صرفه جویی کنید

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

اطلاعیه محدودیت ترافیکی یکماهه در مسیر غرب به شرق بلوار چمران شیراز

نظرات

  • دارایی

    تاریخ : ۱۷ - مهر - ۱۴۰۲

    چراپس اب رهابشه توشهر واطراف تا این اشغالا سواستفاده کنن ودراصل شهرداری باید مجازات بشه اب وهواروالوده میکنه اب شیرازناسنلم ترین اب ایران هست