رئیس جدید هیئت فوتبال فارس انتخاب شد

رئیس جدید هیئت فوتبال فارس انتخاب شد

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت فوتبال استان فارس به منظور انتخاب رئیس این هیئت و اعضای هیئت رئیسه امروز، ۲۰ تیرماه در شیراز برگزار شد. به گزارش اول فارس ،حسین قنبری با کسب ۳۱ رای از مجموع آرا اعضا مجمع انتخاباتی به عنوان رییس هیات فوتبال استان فارس انتخاب شد . به گزارش ایلنا، این مجمع صبح […]

رئیس جدید هیئت فوتبال فارس انتخاب شد

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت فوتبال استان فارس به منظور انتخاب رئیس این هیئت و اعضای هیئت رئیسه امروز، ۲۰ تیرماه در شیراز برگزار شد.

به گزارش اول فارس ،حسین قنبری با کسب ۳۱ رای از مجموع آرا اعضا مجمع انتخاباتی به عنوان رییس هیات فوتبال استان فارس انتخاب شد .

به گزارش ایلنا، این مجمع صبح امروز ۲۰ تیر ماه با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مدیر کل ورزش و جوانان فارس و اعضای مجمع  برگزار شد.

علیرضا یگانه، اصغر روشن ضمیر، اشکان کاظمی، حسین قنبری، هادی مسلمی، رسول فلاح، کاووس عباسی، عبدالکریم نباتی، حمیدرضا زارعی، سیدکمال پاک فطرت، مهدی شاه علی، حیدر شکور و ظهراب گوهری کاندید های ریاست هیات فوتبال استان فارس بودند.
در ابتدای برگزاری این دوره از انتخابات هیأت فوتبال فارس مهدی شاه علی و اصغر روشن ضمیر به نفع حمید رضا زارعی انصراف خود را اعلام و حیدر شکور، اشکان کاظمی، رسول فلاح و ظهراب گوهری نیز از این انتخابات انصراف دادند و همچنین هادی مسلمی و علیرضا یگانه به نفع حسین قنبری از انتخابات کنار رفتند، عبدالکریم نباتی، کاووس عباسی، سید کمال پاک فطرت نیز پیش از این انصراف خود را اعلام و در این مجمع غایب بودند.
در‌ ادامه فرایند رای گیری با کاندیداتوری، حمید رضا زارعی و حسین قنبری آغاز و حسین قنبری با کسب ۳۱ رای از مجموع ۵۳ رأی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان فارس برای چهار سال انتخاب شد.
حمید رضا زارعی نیز در این انتخابات ۲۱ رأی از مجموع آراء را کسب و یک رأی سفید نیز در صندوق آرا بود.
مطالب مرتبط

۳۰۰۰ هزار مالباخته ؛ پشت صحنه بازداشت نایب رئیس زن فدراسیون فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال برکنار شد

اعلام رای دیدار تیم های قشقایی شیراز و استقلال ملا ثانی

نظرات