اطلاعیه آموزش و پرورش در باره آغاز تعطیلی مدارس در استان فارس

اطلاعیه آموزش و پرورش در باره آغاز تعطیلی مدارس در استان فارس

اداره کل آموزش و پرورش فارس در اطلاعیه‌ای با تاکید بر تداوم آموزش های حضوری در مدارس استان اعلام کرد:مدارس فارس تا چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ باز است. به گزارش اول فارس، در این اطلاعیه خطاب به دانش آموزان، اولیا و مدیران واحدهای آموزشی سراسر استان فارس آمده است: هدف اصلی طراحان اتفاقات اخیر، ایجاد […]

اداره کل آموزش و پرورش فارس در اطلاعیه‌ای با تاکید بر تداوم آموزش های حضوری در مدارس استان اعلام کرد:مدارس فارس تا چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ باز است.

به گزارش اول فارس، در این اطلاعیه خطاب به دانش آموزان، اولیا و مدیران واحدهای آموزشی سراسر استان فارس آمده است: هدف اصلی طراحان اتفاقات اخیر، ایجاد وقفه در فرآیند آموزش حضوری در مدارس بود که بحمدلله با درایت و ورود به موقع مجموعه های بهداشتی و درمانی علوم پزشکی و همچنین واکنش سریع دستگاه های امنیتی و دستگیری برخی عوامل فریب خورده روبرو شد.

در اطلاعیه اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس آمده است: برخود فرض میدانیم که از همه عزیزانی که با نهایت دلسوزی و تدبیر مجموعه آموزش و پرورش استان را در این مساله یاری کردند از جمله: استاندار فارس و معاونین، مسئولین امنیتی و انتظامی، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی و همه اصحاب محترم رسانه ، مطبوعات و خبرگزاری ها تشکر و قدردانی کنیم.

این اطلاعیه می‌افزاید: گزارش دستگاه های مسئول حکایت از این داشت که بیش از ۹۰درصد مراجعات دانش آموزان به بیمارستان بدلیل استرس و اضطراب بوده که این امر برگرفته از رسانه های بیگانه بود که با تولید اخبار هدفمند و نادرست و دستکاری در آنها، سعی در القا و ایجاد جو روانی ناامنی در مدارس داشتند و همچنان نیز ادامه خواهند داد و برخی هم که نیازمند اقدامات بیشتری بودند عمدتا دارای بیماری های زمینه ای همچون آسم و آلرژی بودند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تجربه تلخ زمان انتشار ویروس کرونا به همه ما نشان داد که تعطیلی های پی در پی مدارس و غیرحضوری شدن آموزش ها از ابعادمختلف، تاثیرات ناخوشایندی را بر فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان عزیز برجای می گذارد و از طرفی بهره‌گیری از آموزش‌های حضوری، حق همه فرزندان عزیز است و بر ماست آنها را از این حق محروم نسازیم.
این اطلاعیه می‌افزاید: براساس پرسش های مکرر و همچنین درخواست های فراوان دانش اموزان، اولیا و همکاران فرهنگی، به همت خدمتگزاران شما در آموزش و پرورش استان، همه مدارس از روز شنبه ۲۰ اسفند تا چهارشنبه۲۴ اسفند ۱۴۰۱ باز و کادر مدیریتی و معلمان عزیز ما آماده امتداد فرایند تعلیم و تربیت به عزیزان دلمان هستند.

در این اطلاعیه آمده است: حضور حداکثری دانش آموزان در هر مدرسه، نشانه تلاش جمعی مجموعه همکاران در آن واحد آموزشی است و این تلاش نیز از نظر دور نخواهد ماند و لازم است مدیران محترم مدارس استان نیز با هوشیاری کامل زمینه اجرای این امر را محقق سازند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش در این اطلاعیه یادآور شد: با توجه به برگزاری آزمون شبه نهایی استانی درس فیزیک در پایه دهم رشته های ریاضی و تجربی و درس جغرافی درپایه دهم رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی و همچنین درس شیمی درپایه یازدهم رشته های ریاضی و تجربی و درس علوم و فنون ادبی۱ در پایه یازدهم رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی درروز یکشنبه ۲۱ اسفند۱۴۰۱، ضروری است دانش آموزان عزیز با آمادگی کامل در این آزمون ها حضور یابند.

خواندن این سه مطلب جالب را پیشنهاد می کنیم:

فال حافظ امروز ۲۱ اسفند با تفسیر دقیق و زیبا

آلبومی زیبا از عکس‌های تاریخی شگفت انگیز که هرگز ندیده اید

آموزش کاشت سبزه کنجد برای تزیین سفره هفت سین عید نوروز

 در کانال اول فارس عضو شوید 

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

مطالب مرتبط

اول فارسTV | ویدئوی آموزش تاکردن لباس برای کشو و چمدان

ببینید|کلیپ قشنگ آموزش پریدن به کودک توسط پدر ایرانی

مدارس در اسفند ماه از چه تاریخی تعطیل می‌کنند؟

نظرات

دیدگاه بسته شده است.