ماجرای مسلح شدن فریبا نادری به سلاح جنگی+عکس های جدید

ماجرای مسلح شدن فریبا نادری به سلاح جنگی+عکس های جدید

نام :فریبا نام خانوادگی :نادری تاریخ تولد :۲۳ فروردین ۱۳۶۳ سالهای فعالیت :۱۳۸۲ تاکنون همسرها :مسعود رسام(فوت شده)، مهرداد طباطبایی فرزندان :یک دختر به نام یارا زندگی شخصی فریبا نادری فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۳ فروردین ماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. فریبا نادری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون تحصیلاتش را […]

  • نام :فریبا
  • نام خانوادگی :نادری
  • تاریخ تولد :۲۳ فروردین ۱۳۶۳
  • سالهای فعالیت :۱۳۸۲ تاکنون
  • همسرها :مسعود رسام(فوت شده)، مهرداد طباطبایی
  • فرزندان :یک دختر به نام یارا

زندگی شخصی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۳ فروردین ماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد.

فریبا نادری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس،مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند و حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است.

فریبا نادری در مورد این عکس در انستاگرام نوشت:میریم ب جنگ سالِ جدید ،قرنِ جدید. البته سطح توقع هم ب حداقل میرسونیم/پشت صحنه مافیا

مطالب مرتبط

عکس جالب و پربازدید از استایل ساده هدیه تهرانی در خیابان های تهران

جدیدترین عکس «نیوشا ضیغمی» بعد از روزهای سختی که گذشت!

 بازیگر مشهور استان فارسی سینما و تلویزیون عزادار شد

نظرات