چاپ کد خبر: 111489
22 اردیبهشت 1402

جدیدترین عکس «نیوشا ضیغمی» بعد از روزهای سختی که گذشت!

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد، اما به دلیل قبولی در رشته روان‌شناسی کودک در دانشگاه سراسری، ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل دهد و لیسانس این رشته را از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. او می‌گوید..

نیوشا ضیغمی با انتشار این عکس در صفحه خودر اینستاگرام نوشت:

روزهای سخت انسان رو
بزرگتر و قوی تر و تنهاتر میکنه
و من این احساس رو دوست دارم

نیوشا ضیغمی هیچ اشاره ای به روزها سختی که از سرگذرونده نکرده است…

نیوشا ضیغمی

 

نیوشا ضیغمی (زادهٔ ۱۸ تیر ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است.وی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده‌است و در کارنامه هنری خود نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) را دارد.

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد، اما به دلیل قبولی در رشته روان‌شناسی کودک در دانشگاه سراسری، ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل دهد و لیسانس این رشته را از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. او می‌گوید با وجود مخالفت والدین، وارد حرفهٔ بازیگری شده‌است: «وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد، ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر. وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای مسعود جعفری جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.»

ضیغمی با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان واقع در کوچه نهم، خیابان بخارست، محله آرژانتین تهران بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده شد که برای بازی در این فیلم، نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد

او در سال ۱۳۸۹ با آرش پولادخان، یک تاجر ایرانی ازدواج کرد و در اردیبهشت ۱۳۹۷ اولین فرزندشان به نام لنا را به دنیا آوردند.او در یک لایو در برنامه اینستاگرام اعلام کرد که مهریه او یک سکه طلا بوده‌است و همین مسئله منجر به جنجال در رسانه‌های ایرانی شد.

فال امروز| فال حافظ ۲۴ اردیبهشت /زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار