نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی

محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شد

محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با رای اعضای این فراکسیون رئیس فراکسیون ورزش شد. به گزارش اول فارس، بیش از یکصد نماینده برای عضویت در فراکسیون ورزش و جوانان مجلس یازدهم شورای اسلامی نام نویسی کردند و انتخابات این فراکسیون امروز برگزار شد. هدف از تشکیل فراکسیون ورزش و جوانان […]

محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با رای اعضای این فراکسیون رئیس فراکسیون ورزش شد.

به گزارش اول فارس، بیش از یکصد نماینده برای عضویت در فراکسیون ورزش و جوانان مجلس یازدهم شورای اسلامی نام نویسی کردند و انتخابات این فراکسیون امروز برگزار شد.

هدف از تشکیل فراکسیون ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی،  پرداختن به دو مقوله مهم جوانان و ورزش از جمله موضوعات مهم مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم به شمار می‌رود و نمایندگان فارغ از هر گرایش سیاسی و با تخصص‌های متنوع، اهتمام ویژه‌ای برای حل معضلات این دو حوزه دارند.

در این دوره با استقبال قابل پیش بینی نمایندگان برای حضور در فراکسیون ورزش و جوانان این امید احیا شده است که مسائل این دو حوزه هرچه زودتر چاره یابی و در اولویت و توجه کمیسیون‌های تخصصی و صحن مجلس قرار گیرد.

ارتباط گسترده با فدراسیون‌ها و باشگاه ها، سازمان‌های ورزشی و سمن‌های فعال و انجمن خبرنگاران ورزشی و تشکیل کمیته‌های تخصصی در این دو حوزه از جمله برنامه‌های فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی است.

فراکسیون ورزش وجوانان از نقطه نظرات همه نمایندگان محترم بهره خواهد برد و ازهمه آن‌ها برای عضویت در این فراکسیون و کمک به حل معضلات ورزش کشور و مسائل جوانان دعوت خواهد کرد.

پس از برگزاری انتخابات فراکسیون ورزش مجلس یازدهم محمد مهدی فروردین نماینده فیروز آباد، قیروکارزین و فراشبند با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

فروردین هم اکنون عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است، ضمن اینکه در سوابق او سرمربی‌گری تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز هم وجود دارد.

عضوکانال اول فارس در واتساپ شوید

مطالب مرتبط

دستگیری ۵ راننده شوتی به اتهام قاچاق در فیروزآباد

تغذیه گوسفندان با گل محمدی در میمند فارس و بد عهدی‌ رئیس اتحادیه گلاب‌گیران

فرار راننده ۹۰ L از ایست بازرسی فیروزآباد فایده نداشت/۱۵ میلیارد کالای قاچاق داشت

نظرات