۲ پیشنهاد جدید و قشنگ برای تغییر کاربری یک باغ در شیراز

۲ پیشنهاد جدید و قشنگ برای تغییر کاربری یک باغ در شیراز

کمیسیون ماده ۵ برای تغییر کاربری یک باغ در شیراز که جزء باغات حفاظت شده هم نیست ۲ شرط برای مالک تعیین کرد. خبرگزاری فارس : حفظ و نگهداری از باغات یکی از الزامات برای کیفیت آب و هوا و جلوگیری از ایجاد آلودگی است، اتفاقی که سال‌های اخیر کمتر به آن توجه شده و […]

کمیسیون ماده ۵ برای تغییر کاربری یک باغ در شیراز که جزء باغات حفاظت شده هم نیست ۲ شرط برای مالک تعیین کرد.


خبرگزاری فارس : حفظ و نگهداری از باغات یکی از الزامات برای کیفیت آب و هوا و جلوگیری از ایجاد آلودگی است، اتفاقی که سال‌های اخیر کمتر به آن توجه شده و زد و بندهای سودآور منجر به صدور رای‌هایی در کمیسیون ماده پنج شده که گاها منجر به خشکاندن باغات و تغییر کاربری آنها شده و نتیجه آن سود هنگفت مالک و ضرر شهروندان بوده است.

یکی از باغ‌های معروفی که اخیرا جهت تغییر کاربری به کمیسیون ماده ۵ راه یافته باغ کدیور است که البته باغ رزی بوده به زمینی بایر تبدیل شده اما ذی‌قیمت محسوب می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس  درباره شروط موافقت استاندار فارس جهت این تغییر کاربری می‌گوید: برای تغییر کاربری این باغ دو شرط برای مالک تعیین کرده‌ایم که اگر به آن عمل کند رای صادر خواهد شد.امیرحسین جمشیدی افزود: اولین شرط تملک یک باغ درخت‌دار به همان مساحت و واگذاری آن به شهرداری جهت حفاظت و دومین شرط ایجاد تصفیه‌خانه آب جهت آبیاری باغات قصردشت است.

این گزارش را هم بخوانید:

شرط استاندار فارس برای تغییر کاربری موقوفه باغ رزی در قصردشت شیراز

پیش از این گزارشاتی برای حفظ و صیانت از باغات شیراز به‌ویژه باغات حوزه استحفاظی قصردشت منتشر شد و استاندار فارس بر اساس پیگیری‌ها و مطالباتی که صورت گرفت و برای تغییر کاربری این باغ را در کمیسیون ماده پنج  این ۲ شرط  اتخاذ شد.

 

مطالب مرتبط

وعده استاندار فارس برای حل قطعی مشکل آب صدرا / کار به اجاره چاه از باغشهری کشید

پیام تبریک استاندار فارس به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب

قیافه دیدنی استاندار فارس وقتی نقاشی شد

نظرات