چاپ کد خبر: 144024
2 خرداد 1403

آغاز ثبت نام دوره های آموزش آشپزی ایرانی و عربی در شیراز

« آشپزی هنر است» بله! به همین سادگی. حتماً در اطراف خود کسانی را می‌شناسید که دستی در آشپزی دارند و احتمالاً شخص شخیص شما هم یکی از آشپزهای آینده‌ای هستید که با شوق و تمرکز زیادی برای هنرمند شدن وقت می‌گذارید.

آموزش آشپزی در شیراز : اگر به معنای واقعی کلمه عاشق آشپزی کردن هستید و برای حرفه‌ای شدن برنامه‌هایی دارید، داشتن راهنمای کامل شغل آشپزی مهم‌ترین کاری است که باید در برنامه‌تان بگنجانید. حالا باید از کجا شروع کنید؟ با ما همراه باشید!

علاقه‌مندان به آشپزی سنتی ایرانی ، آشپزی عربی و فست فودهای ایرانی و خارجی و انواع شیرینی جات  می‌توانند با شرکت در دوره‌ آموزش تهیه و طبخ انواع غذاها و شیرینی جات ایرانی و سنتی و خارجی که توسط استاد محدثه حقایقی در شیراز برگزاری می شود، طرز تهیه این غذاها ودسرهای خوشمزه را یاد بگیرند.
در این دوره ها شما می توانید نحوه پخت انواع غذاها ،دسرها و شیرینی جات غذای ایرانی، به‌صورت کاملا حرفه‌ای، توسط سرآشپز معروف شیراز و جنوب کشور خانم محدثه حقایقی به هنرآموزان و داوطلبین آموزش داده می‌شود.

آموزش آشپزی در شیراز

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزش آشپزی میتوانید از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

افرادی که از دانش و مهارت کمی برای پخت خوراک‌های لذیذ سنتی و بومی کشور برخوردار هستند، اما به دنبال کردن آشپزی سنتی به‌صورت حرفه‌ای علاقه دارند، برای رسیدن به این هدف حتما از تجارب عالی استاد محدثه حقایقی را در برنامه کاری خود قرار دهید.

علاوه‌بر این، افرادی که هیچ پیش‌زمینه و مهارتی در زمینه پخت انواع خوراک‌های بومی و محلی ندارند با خیال آسوده می‌توانند به دیگر هنرجوها بپیوندند. هنرآموزان می‌توانند با ثبت‌نام در کلاس آشپزی عمومی و پیشرفته  انواع خوراک‌های خوش‌طعم بومی کشورمان و همچنین غذاهای سنتی دیگر کشورها خصوصا اغذیه های عربی و  خارجی را یاد بگیرند.

برای مشاوره ، هماهنگی و ثبت نام در دوره های آموزشی آشپزی با شماره تلفن۰۹۱۷۹۹۹۲۸۸۷ تماس بگیرید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار