چاپ کد خبر: 142745
18 اردیبهشت 1403

آموزش ۳ شیوه کشیدن سایه ابرو + نکات مهم فرم دهی

مدل ابروها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره دارد بنابراین درست آرایش کردن انها و فرمی که به آنها می دهید از اهیمت بسیار بالایی برخوردار است و نباید با بی توجهی از آن گذر کنید.یکی از شیوه های آرایش کردن ابرو استفاده از سایه ابرو است.در این مقاله قصد داریم به شما ۳ شیوه کشیدن سایه ابرو را آموزش دهیم.

نحوه کشیدن سایه ابرو

محصولات آرایشی ضروری برای آرایش ابرو

محصولات آرایشی زیادی برای مرتب‌کردن و آرایش ابروها وجود دارند. شما می‌توانید برحسب کارایی محصول، تسلط و علاقه‌تان یکی یا چند تا از آن‌ها را انتخاب کنید.

سایه‌ی ابرو

شما می‌توانید با آموزش سایه‌ی ابرو و با استفاده از پودر و سایه ابرو همرنگ با رنگ ابروها و مطابق با رنگ موهایتان، قسمت‌های خالی ابروهایتان را به خوبی پر کنید.

مداد ابرو

مداد ابرو برای پرکردن ابروهای شما عالی است. اگر از یک مداد ابرو استفاده می‌کنید باید مطمئن شوید که نوک آن برای هر بار استفاده، به اندازه کافی تیز باشد.

ژل ابرو

ژل ابرو فرمول‌های مختلفی دارد اما بیشتر به منظور فرم‌دادن به موهای ابرو و تثبیت حالت آن‌ها به کار می‌رود.

اسپولی

اگر محصول آرایش ابرو شما با برس مخصوص عرضه نمی‌شود، لازم است که یک براش مخصوص ابرو یا اسپولی تمیز همیشه در دسترس داشته باشید. این براش ابرو و مژه به شما کمک می‌کند تا توده‌های محصول را برس بکشید و موهای به‌هم‌چسبیده ضخیم را باز کنید.

۳ نکته‌ی مهم برای آرایش و فرم‌دهی به ابروها

رعایت ۳ نکته زیر برای دستیابی به ابروهایی طبیعی و عالی ضروری است.

  • همیشه از ابروی داخلی خود به سمت انتها و بیرون حرکت کنید، به آرامی به سمت بالا و بیرون برس بزنید و جهت رویش طبیعی موهای ابروهای خود را دنبال کنید.
  • پس از پر کردن ابروها با پودر یا مداد ابرو، یک اسپولی تمیز را چندین بار روی ابروهای خود بکشید تا خطوط خشن را از بین ببرید و به ظاهری نرم و یکدست‌تر برسید.
  • اگر ابروهای شما بیش‌ازحد پر یا خیلی تیره به نظر می‌رسند، کمی پنکیک آرایشی را با یک اسپولی تمیز بر روی ابروها بکشید تا رنگ آن پخش شود.

سایه ابرو چیست ؟

کشیدن سایه ابرو موقت به صورت روزانه و با استفاده از لوازم آرایشی مخصوص ابرو بسیار ساده است. در مقابل سایه ابرو دائم با عملکردی مشابه تاتو ابرو ایجاد می‌شود که ماندگاری نسبتا خوبی دارد، اما انجام آن موجب زخم و خراش پوست می شود. اگر علاقمند به داشتن ابروهایی با ماندگاری خوب و رنگ روشن هستید، سایه ابرو انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

امروزه انواع مدل های سایه ابرو ، در مقایسه با تاتو ابرو طرفدار بیشتری دارد؛ زیرا بانوان بر این باورند که داشتن ابروهایی طبیعی، زیبایی بیشتری خواهد داشت. همچنین داشتن یک مدل ابرو به مدت طولانی می‌تواند بسیار خسته کننده و قدیمی باشد.

از دیگر ویژگی های خوب سایه ابرو این است که اگر بعد از چند ماه علاقمند به استفاده از مدل سایه ابرو جدید باشید، می‌توانید سایه دیگری را انتخاب کنید. همچنین از طریق سایه ابرو با لوازم آرایش می‌توان قسمت هایی از ابروها را که تراکم موی کم دارند را پر کرد، مزیت این روش این است که مانند تاتو قاب به وجود نمی آورد و ظاهری نزدیک به ابروی طبیعی ایجاد می‌کند.

در نهایت با توجه به اینکه سایه ابرو با روش ایجاد خراش روی پوست با احتمال بروز عوارضی همراه است، بنابراین اغلب خانم ها از لوازم آرایشی برای داشتن ابروهایی زیبا استفاده می کنند.

نحوه کشیدن سایه ابرو

آموزش گام‌به‌گام کشیدن سایه ابرو

ابروهایی به طور طبیعی پرپشت یا به طرز چشمگیری پهن و برجسته معمولا موردعلاقه اکثر خانم‌ها است زیرا زیبایی چهره را بیشتر نمایان می‌کنند. برای رسیدن به این ابروها ما روش کشیدن ابرو با سایه ابرو را مرحله به مرحله به شما نشان خواهیم داد.

مطمئن باشید که نتایج قبل و بعد از استفاده از این روش‌ها واقعا چشمگیر و متفاوت هستند. این روش‌ها را برای رسیدن به ابروهایی عالی بر روی ابروهای خود امتحان کنید.

۱-ابرو پر

اگر می‌خواهید ظاهر ابروهایتان پر به نظر برسند از مداد یا سایه ابرو، برس ابرو و ژل ابرو استفاده کنید.

برای این‌کار ابتدا با استفاده از برس ابرو، ابروهایتان را برس بزنید. هر شکاف و جای خالی در بین ابروهای خود را با مداد ابرو به خوبی پر کنید البته می‌توانید به جای مداد ابرو از پودر سایه ابرو هم برای این‌کار استفاده کنید. در نهایت با استفاده از ژل ابرو، قسمت‌های ناهموار ابرو را یکدست کنید.

۲-ابرو طبیعی

برای دستیابی به ابروهایی طبیعی به برس ابرو، سایه ابرو و ژل ابرو نیاز دارید.

ابروهای خود را با برس به خوبی و در جهت رویش موها شانه کنید. پودر سایه ابرو را در جهت رویش موهای ابرو بزنید و سپس حالت ابروهای خود را با یک ژل ابرو شفاف تثبیت کنید.در استفاده از ژل ابرو محتاط باشید زیرا ممکن است استفاده بیش از حد و چندین لایه ژل باعث ایجاد سفیدک شود.

۳-ابرو کادربندی‌شده

ابروهایی کادربندی‌شده و مرتب می‌خواهید به یک مداد ابرو، برس ابرو و سایه ابرو نیاز خواهید داشت.

برای شروع ابروهایتان را در جهت رشد موها با برس مخصوص شانه کنید. سپس با مداد ابرو یک کانتور در زیر و بالای ابروهای خود بکشید سپس با استفاده از همان مداد ابرو، هر قسمت از ابروها که خالی بود را به خوبی پر کنید.

کشیدن ابرو با سایه آخرین مرحله است. با استفاده از پودر سایه ابرو به ابروهای خود پوشش سه‌بعدی بدهید. پودر ابرو را با براش مخصوص بر روی ابروان خود بمالید. فراموش نکنید که رد مداد ابرو را با براش محو کنید.

رنگ سایه ابرو

  • سایه ابرو در رنگ‌های متنوعی در بازار موجود می‌باشد که شما می‌توانید مطابق سلیقه خود، رنگ دلخواهتان را تهیه کنید.
  • انتخاب رنگ سایه‌ ابرو، اهمیت بسیار زیادی در زیبایی چهره شما دارد. فکر نکنید که هر چه ابرویتان را روشن تر کنید بهتر است!
  • رنگ ابرو باید متناسب با رنگ پوست و موی شما باشد.در صورتی که رنگ ابرو با مو و پوست شما همخوانی نداشته باشد، چهره‌تان غیر طبیعی و مصنوعی خواهد شد.

عوارض سایه ابرو

سوالی که برای برخی افراد در مورد عوارض سایه ابرو ایجاد می‌شود این است که آیا احتمال آسیب و عوارض نیز وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، استفاده از تکنیک های سایه ابرو از طریق ایجاد خراش روی پوست، در صورتی که در محیط های بهداشتی انجام نشود، با عوارض خطرناکی نظیر عفونت، ریزش ابرو، ابتلا به انواع بیماری های پرخطر ویروسی، قارچی و باکتریایی همراه خواهد بود.

اما استفاده از سایه ابرو به شکل لوازم آرایشی برای صورت ، در صورتی که از برندهای معتبر استفاده کنید، خطر قابل بررسی نداشته و کاملا ایمن و بی خطر خواهد بود.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار