چاپ کد خبر: 29664
19 خرداد 1399

ارسال مدارک جدید از سوی معترضین به شورای نگهبان/جلسه بررسی اعتبارنامه تاجگردون به دلیل حجم بالای پرونده ۲ ساعت دیگر تمدید شد

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان ‌معترض به اعتبارنامه منتخب گچساران طی نامه‌ای دیگر مدارک جدیدی را درباره این منتخب به شورای نگهبان ارسال کردند.

ارسال مدارک جدید از سوی معترضین به اعتبارنامه تاجگردون به شورای نگهبان

به گزارش اول فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات گفت: نمایندگان معترض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران وباشت نامه دیگری را به شورای نگهبان درباره با اعتراضشان به این منتخب ارسال کردند.

وی افزود: این نمایندگان معترض در نامه دوم خود به شورای نگهبان مدارک جدیدی را در اعترضشان به اعتبارنامه منتخب گچساران وباشت به شورای نگهبان ارائه دادند.

جلسه بررسی اعتبارنامه تاجگردون به دلیل حجم بالای پرونده ۲ ساعت دیگر تمدید شد

جلسه شعبه دوازدهم مجلس که ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شد به دلیل حجم بالای پرونده غلامرضا تاجگردون به مدت ۲ ساعت دیگر تمدید شد.

بر اساس اول فارس  شعبه دوازدهم مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز جلسه ای به منظور بررسی پرونده و اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم شورای اسلامی برگزار کرد.

در این جلسه، که در حال برگزاری است، اعضای شعبه ۱۲ و معترضان به اعتبارنامه تاجگردون حضور دارند و پرونده تاجگردون در حال بررسی است.

گفتنی است به دلیل حجم بالای پرونده تاجگردون و بررسی این پرونده، جلسه امروز به مدت ۲ ساعت تمدید شد و همچنان در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، جلسه مذکور امروز دوشنبه (۱۹ خرداد ۹۹) راس ساعت ۱۴:۳۰ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آرش دوشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

به احتمال قریب به یقین به صحن علنی مجلس می‌رود

آخرین اخبار