چاپ      کد خبر: 139701
20 فروردین 1403

اسامی ۲۵ جوان برتر استان فارس که از آنها تجلیل شد

آیین تجلیل از ۲۵جوان برتر فارس شامگاه یکشنبه ۱۹ فروردین ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و مدیرکل ورزش و جوانان استان  برگزار شد.

به گزارش  اول فارس ، در این مراسم که رییس اداره ورزش و جوانان شیراز، رؤسا و نواب رییس هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد فارس نیز حضور داشتند از ۲۵ جوان برگزیده فارس در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی قدردانی شد.

در حوزه موسیقی هم محمدصادق حسین‌زاده، آرش منور صادق و فرید اوجی به عنوان جوانان برتر فارس معرفی شدند و محمد سیاره، مریم مرادی و دانیال طهماسبی نژاد هم به عنوان کنش‌گر رسانه و فضای مجازی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این آیین مهدی محرابی و احسان دهقانی در بخش فیلم و سجاد حیدری قیری، نسرین علوی نیا و رضا طبیب‌زاده در بخش ادبیات تجلیل شدند.

محمدصداقتی جهرمی و لیلا کشاورزی نیز در بخش کارآفرینی و زینب حسن‌پور، مهتاب نبوی و میثم دلخانی در بخش ورزش مورد قدردانی قرار گرفتند.

همچنین سید علیرضا موسویان، مهرزاد نام‌آور و ستاره نصرالهی به عنوان فعال جهادی و سجاد اکبرپور، احسان بردبار و فاطمه غیاثی به عنوان جوانان برتر در حوزه دانش‌بنیان تجلیل شدند.

پیش از این نیز به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) مراسم جشن روز جوان با حضور مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان، معاون استاندار استان فارس، مشاور جوان استاندار فارس، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و مدیر کل امور اجتماعی استانداری فارس در شیراز برگزار شد.منبع:ایرنا

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار