چاپ کد خبر: 107542
7 فروردین 1402

استقرار اکیپ های متعدد راهداری در محورهای مواصلاتی فارس

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از تداوم استقرار اکیپ‌های راهداری و هم چنین گشت زنی مستمر گشت های راهداری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

راهداری فارس 1
به گزارش اول فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا راستیار گفت: در راستای ادامه نظارت بر نحوه خدمت رسانی و ایمنی محورهای مواصلاتی استان، از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱  اکیپ‌های راهداری در محورهای استان به صورت عمود بر جاده و با چراغ های گردان مستقر شده اند و هم چنین در ساعت هایی که از طرف قرارگاه نوروزی برای ادارات شهرستان ها تعیین شده به صورت محسوس و نامحسوس به گشت زنی در محورهای استان می پردازند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس همچنین گفت: در این ایام، راهداران در قالب ۱۳۰ تیم گشتی سیار با ۳۲۰ انواع ماشین آلات در جاده ها مستقر هستند و به ارائه خدمات به کاربران جاده ای هستند.

راهداری فارس 2
علیرضا راستیار خاطرنشان ساخت : ۵۲ راهدارخانه و بیسش از ۶۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در سطح محورهای استان نیز در حال خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند و هم چنین آمادگی پذیرش استقرار اضطراری مسافران در راه مانده را نیز دارند.
وی در پایان سخنان خود ضمن یادآوری نکات ایمنی تاکید کرد که مسافران ضمن زمان بندی مناسب سفر خود در بازه های نوروزی به رعایت نکات ایمنی اهتمام ورزند و رانندگان در طول مسیر هر دو ساعت یکبار در مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استراحت کوتاه کنند و از همه کاربران جاده ای می خواهیم با رعایت قوانین و مقررات رانندگی حافظ سلامت خود و خانواده هایشان باشند.
بر اساس این گزارش طرح نوروز ۱۴۰۲ از  ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۴ فرودین ماه ادامه دارد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار