چاپ کد خبر: 12896
17 شهریور 1398

استمداد یک روستایی از خیرین و مسئولین برای تکمیل یک حسینه در داراب

عضو هیات امنای حسینه روستای بریسکان در شهرستان داراب در گفتگو با اول فارس گفت:عملیات ساخت تنها حسینه در دست احداث این روستا که از محل کمک های اهالی روستا در حال ساخت است بدلیل مشکلات مالی متوقف شده است.

ابوذر میرزا زاده با اعلام این مطلب گفت جهت تکمیل این حسینه ۳۰ میلیون تومان  اعتبار لازم است که بدلیل مشکلات مالی اهالی روستایی در حال حاضر امکان تامین و تکمیل این مقدار پول میسر نیست.

این عضو هیئت امنای حسینه نیمه تمام روستای بریسکان در شهرستان داراب  از مسئولین استان فارس  و شهرستان داراب ، سازمان حج و اوقاف استان فارس ، روحانیون وعلما  و خیرین جهت کمک به تکمیل این حسینه که وجود آن برای ساکنین روستا کاملا ضروری تقاضای مساعدت وهمکاری نوده است.

ابوذر میرزاده گفت این  حسینیه دارای یک  مجتمع فرهنگی و ورزشی  نیز میباشد که برای اوقات فراغت جوانان و مراسمات اهالی  روستای بریسکان کاملا ضروری است و تا کنون با کمک مردمی ساخته شده است اما چند سالی به دلیل شرایط نا مساعد اقتصادی مردم دیگر امکان مشارکت جهت ساخت را ندارند و تقریبا۷۰درصد این مجموعه ساخته شده است با توجه به کمبود امکانات مذهبی این روستا از تمام خیرین تقاضا داریم.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار