چاپ کد خبر: 42995
27 دی 1399

اطلاعیه واتس اپ whatsapp در باره عقب نشینی از سیاست حریم خصوصی جدیدش

واتس آپ new

پیام رسان واتس‌اپ ازسیاست حریم خصوصی جدید اش عقب‌نشینی کرد.

به گزارش اول فارس ، پس از واکنش منفی کاربران به سیاستهای تازه واتس‌اپ، این پیام‌رسان اعلام کرد اجرای سیاستهای خود مبنی بر دریافت دسترسی‌های اطلاعاتی کاربرانش را به تعویق انداخته است.

واتس‌اپ روز جمعه اعلام کرد که تغییرات در نظرگرفته شده برای نحوه و شرایط استفاده از اپلیکشن پیام‌رسان خود را به دلیل واکنش‌های اعتراض آمیز به تاخیر می‌اندازد.

این شرکت آمریکایی پیشتر اعلام کرده بود که به موجب سیاست‌های جدید و با وضع شرایط تازه استفاده از اپلیکیشن موبایل برای کاربران، از آنها اجازه می‌گیرد تا داده‌های خصوصی آنها را با شرکت فیس‌بوک که تحت تملک آن است به اشتراک بگذارد.

این تصمیم بلافاصله با اعتراض بسیاری از کاربران مواجه شد به نحوی که برخی از استفاده کنندگان از این پیام‌رسان حتی پیش از اجرایی شدن تغییرات جدید تصمیم به ترک آن گرفتند.

واتس‌اپ در عین حال اطمینان داده که بروز رسانی جدید اپلیکشن موبایل ظرفیت این شرکت برای به اشتراک گذاشتن داده‌ها با فیس‌بوک را تقویت نمی‌کند بلکه پیش از هر چیز امکانی برای کمک به شرکت‌ها جهت برقراری بهتر ارتباط با مشتریان از طریق این پلت‌فرم است.

واتساپ همچنین در وبلاگش نوشته است:

ما از بسیاری از افراد شنیده‌ایم که ابهام زیادی درباره به روز رسانی‌های اخیر ما پیش آمده است. اطلاعات نادرست فراوانی وجود دارد که باعث ایجاد نگرانی شده و ما می‌خواهیم به همه کمک کنیم تا حقایق و اصول ما را بدانند.

واتساپ بر اساس یک ایده ساده بنا شد: آنچه که با دوستان و خانواده‌تان به اشتراک می‌گذارید، بین خود شما باقی می‌ماند. این یعنی ما همیشه از مکالمات شخصی شما با رمزگذاری سرتاسری محافظت می‌کنیم، بنابراین نه واتساپ و نه فیس‌بوک نمی‌توانند این پیام‌های خصوصی را ببینند. برای همین است که ما سوابق اشخاصی را که با آنها تماس گرفته یا پیام داده‌اید، ذخیره نمی‌کنیم. همچنین ما مکان به اشتراک گذاشته شده شما را نمی‌بینیم و مخاطبان شما را با فیس‌بوک به اشتراک نمی‌گذاریم.

به روزرسانی‌های اخیر، هیچ تغییری در هیچ یک از این‌ها ایجاد نمی‌کنند. در عوض، این به روز رسانی شامل گزینه‌های جدیدی برای پیام رسانی افراد به مشاغل و کسب و کارها در واتساپ است و شفافیت بیشتری درباره چگونگی گردآوری و استفاده ما از داده‌ها ارایه می‌کند. اگرچه لزوماً امروز همه از فروشگاه‌ها در واتساپ خرید نمی‌کنند، ما معتقدیم که افراد بیشتری در آینده این کار را خواهند کرد و برایمان مهم است که افراد از این خدمات آگاه باشند. این به روز رسانی به منظور بالا بردن توانایی ما برای اشتراک گذاری داده‌ها با فیس‌بوک نیست.

گروه واتساپ

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار