چاپ کد خبر: 15088
19 مهر 1398

اعلام موجودیت و آغاز فعالیت مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس

Capture 6

مجمع روهروان امر به معروف و نهی ازمنکر با انتشار بیانیه ای توسط روابط عمومی این مجمع در استان فارس اعلام موجودیت و آغاز فعالیت رسمی خود را اعلام کرد. به گزارش اول فارس ، در این بیانیه آمده است:

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر با اخذ پروانه شماره ی ۱۴۵۷۶۸ از وزارت کشور و با هدف حمایت ، پیگیری و مطالبه گری از اجزای حاکمیت در خصوص سیاست های کلی نظام بمنظور پیشرفت و تحقق عدالت اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده است.

برابر اصل هشتم قانون اساسی و ماده ۸ قانون حمایت از آمرین، مجمع میتواند نسبت به مقامات، مسئولان، مدیران و کارکنان تمامی اجزای حاکمیت و قوای سه گانه اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات، شرکت های دولتی، مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و کلیه دستگاه هایی که شمول قوانین و مقررات عمومی نسبت به آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام است، مطالبه گری کند.

مجمع رهروان استان فارس قصد دارد با مشارکت آحاد جامعه از هر قشر و گروه و جناحی که قلبشان برای تحقق سیاست های کلی نظام، اجرای قانون، پیشرفت و عدالت در کشور و خاصه استان فارس می تپد، قصد دارد همت خود را در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیت عمومی، قضایی، زیست محیطی و سیاسی و … مصروف نماید.

با عنایت به تجارب، تعهد، تخصص، کارآیی و التزامی که شما خوبان و خاصه جوانان، نخبگان، خبرگان، علما، دانشجویان، اساتید رسانه ها و صاحب نظران برای اعتلای کشور و خاصه استان فارس دارید، استدعا دارد در صورت تمایل به همکاری در حوزه مورد نظر و شهر خود ، مراتب را از طریق:
http://mran-fars.ir
اعلام تا مقدمات فعالیت دوستان فراهم گردد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار