چاپ کد خبر: 120278
15 شهریور 1402

اقامت موقت کاری استرالیا با ویزای ۴۹۱

اقامت موقت کاری استرالیا با ویزای 491

اقامت موقت کاری استرالیا با ویزای ۴۹۱

مهاجرت به استرالیایکی از روش‌هایی می‌باشد که امروزه عده زیادی از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند. آیا شما هم قصد دارید در محیطی زندگی کنید که امکانات رفاهی متنوعی را در اختیار شما و همراهانتان قرار دهد؟ تنوع موقعیت‌های شغلی موجود در بازار کار برایتان اهمیت بالایی دارد؟ در این صورت توصیه می‌کنیم با مسیرهایی که می‌توانید از طریق آنها اقامت مقصد بیان شده را به دست آورید آشنایی پیدا کنید.

اگر اطلاعات کلی‌ای در مورد روش‌های موجود داشته باشید، بدون شک از این مسئله آگاهید که می‌توانید اقامت موقت کاری استرالیا با ویزای ۴۹۱ را به دست آورید. ما در این مقاله سعی داریم تا اطلاعات تقریباً کاملی را پیرامون این موضوع در اختیارتان قرار دهیم؛ پس اگر به آن علاقه‌مند هستید و یا می‌خواهید قبل از تصمیم گیری نهایی داده‌هایی به روز در موردش به دست آورید، این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

بررسی اقامت موقت کاری استرالیا با ویزای ۴۹۱

برای آن که بتوانید در استرالیا مشغول به کار شوید، ابتدا باید مجوز اقامتی مناسبی را به دست آورید؛ سپس زمان آن می‌رسد تا با در نظر گرفتن مزایا و محدودیت‌های موجود برایتان، به جست و جوی موقعیت کاری مناسبی بپردازید. ساب کلاس‌های مختلفی توسط اداره مهاجرت برای جذب افرادی مفید و تاثیر گذار طراحی و پیاده سازی شده‌اند که یکی از آنها ۴۹۱ می‌باشد.

اگر بتوانید این مسیر را با موفقیت تا انتها طی نمایید، می‌توانید به مدت ۵ سال در خاک مقصد مورد بحث حضور داشته باشید و حتی مقدمات مورد نیاز برای تبدیل آن به دائم را فراهم کنید. در کنار توضیحاتی که بیان کردیم، باید نیم نگاهی هم به سایر مزایای این روش داشته باشید که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد. افرادی که قصد دارند اقامت موقت کاری استرالیا با ویزای ۴۹۱ استرالیارا به دست آورند، باید بتوانند حمایت اسپانسری را به دست آورند.

اقامت موقت کاری استرالیا با ویزای 491

انواع ویزای ۴۹۱ استرالیا

در قسمت قبل بیان کردیم که یکی از اصلی‌ترین شروط برای موفقیت در گرفتن ویزای ۴۹۱ استرالیا، چیزی نیست جز داشتن اسپانسرشیپ. بر اساس همین فاکتور هم می‌توان ساب کلاس مورد بحث را به دو نوع کلی ایالتی و فمیلی تقسیم بندی کرد. آنهایی که دارای بستگانی در کشور بیان شده هستند و خویشاوندانشان حداقل ۱۸ سال سن دارند و توانسته‌اند اقامت دائم یا شهروندی به دست آورند، بهتر است سراغ نوع فمیلی بروند. آیا حس می‌کنید روش بیان شده برایتان کاربردی نیست.

آیا می‌خواهید سراغ اسپانسرشیپ استانی بروید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم ابتدا لیست مشاغل مورد نیاز منتشر شده توسط هر ایالت را مطالعه کنید؛ سپس به سراغ مناطقی بروید که از نظر شرایط کلی با علایقتان همخوانی داشته و به متخصصان هم زمینه شما نیاز دارند.

شرایط ویزای ۴۹۱ استرالیا

توضیحاتی که تا کنون در مورد اقامت موقت کاری استرالیا با ویزای ۴۹۱ ارائه کردیم، تنها برای آن بود که آشنایی کلی‌ای با این مسیر پیدا کنید. در صورتی که به طی کردن این روند علاقه‌مند شده‌اید و می‌خواهید از آن استفاده کنید، باید قبل از هر گونه اقدامی اطلاعاتی در مورد پیش نیازهای آن به دست آورید و سپس به سراغ بهبود وضعیت خود و افزایش شانستان بروید. در بخش قبلی به یکی از مهم‌ترین آیتم‌های مطرح اشاره داشتیم و آن چیزی نیست جز به دست آوردن اسپانسرشیپ.

اداره مهاجرت برای آن که به افراد مناسبی از این طریق اجازه ورود به کشور را بدهد، سیستمی امتیازبندی را طراحی و پیاده سازی کرده است. هر شخص ملزم است طبق شاخص‌های مهم و چارچوب‌های از پیش تعیین شده، حداقل ۵۰ امتیاز خالص به دست آورد. تسلط بر زبان انگلیسی، داشتن سن مناسب (حداکثر ۴۵ سال) و دریافت اسسمنت مثبت از سازمان ارزیاب مربوطه را می‌توان به عنوان اصلی‌ترین پیش نیازهای تعیین شده معرفی کرد.

مدارک مورد نیاز برای ویزای ۴۹۱ استرالیا

شرایط و مدارک مورد نیاز برای ویزای ۴۹۱ استرالیا تقریباً موضوع‌هایی به حساب می‌روند که ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. کسانی که می‌خواهند از مسیر مورد بحث استفاده نمایند، برای نشان دادن وضعیت خود در شاخصه‌های مهم و اثبات واجد شرایط بودنشان باید اسناد خاصی را آماده سازی و ارسال نمایند.

اولین داکیومنتی که باید به سراغ آن بروید، پاسپورت معتبر و شناسنامه یا کارت ملی ترجمه شده می‌باشد. از طریق این آیتم‌ها آفیسر پرونده متقاضی را احراز هویت اولیه خواهد کرد.

اسسمنت مثبت از سازمان ارزیاب مربوطه، مدرک زبان انگلیسی و اسناد مربوط به همراهان اصلی‌ترین داکیومنت‌هایی هستند که در ارتباط با موضوع بیان شده می‌توان به آنها اشاره داشت. آن دسته از افرادی که می‌خواهند اطلاعات دقیق‌تری در مورد مدارک مورد نیاز برای ویزای ۴۹۱ استرالیا به دست آورند، باید چک لیست ارائه شده توسط اداره مهاجرت را مطالعه کنند.

اقامت موقت کاری استرالیا با ویزای 491

برای گرفتن اقامت موقت کاری استرالیا با ویزای ۴۹۱ چه مراحلی را باید طی کرد؟

پس از توضیحاتی که تا کنون پیرامون ویزای ۴۹۱ استرالیا در اختیارتان قرار دادیم، بدون شک نسبت به این روش آگاهی کاملی به دست آورده‌اید. آن دسته از افرادی که می‌خواهند از این ساب کلاس برای به دست آوردن اقامت موقت استفاده نمایند، بدون شک دنبال آشنایی پیدا کردن با گام‌هایی هستند که به افزایش شانس موفقیتشان کمک می‌کند. آیا شما هم در این دسته قرار می‌گیرد؟ پس توصیه می‌کنیم این بخش را با دقت مطالعه کنید.

ابتدا علاقه‌مندان باید داده‌هایی کاربردی در مورد شرایط تعیین شده و مدارک مورد نیاز به دست آورند تا طبق آنها دید کاملی نسبت به آنچه که مقابلشان قرار دارد داشته باشند. اگر توانایی تامین انتظارات موجود را داشتید، توصیه می‌کنیم روند گرفتن ویزای ۴۹۱ استرالیا را آغاز کنید.

ابتدا به جست و جوی اسپانسری برای خود بپردازید؛ سپس سراغ سازمان ارزیاب مربوطه رفته و از آن اسسمنت بگیرید. آماده کردن درخواست علاقه‌مندی برای به دست آوردن اسپانسرشیپ ایالتی، جمع آوری اسناد به طور کامل و ثبت درخواست به صورت آنلاین سایر گام‌های مهم برای گرفتن اقامت کاری استرالیا با ویزای ۴۹۱ می‌باشند.

سیستم امتیاز بندی ویزای ۴۹۱ استرالیا

همان‌طور که کمی قبل‌تر بیان کردیم، اداره مهاجرت برای آن که بتواند به افرادی مفید و تاثیر گذار را از طریق ویزای ۴۹۱ استرالیا اجازه حضور در این کشور را دهد دست به راه اندازی سیستم امتیاز بندی زده است. شاخصه‌های مختلفی در این روش اهمیت دارند که متقاضیان طبق وضعیتشان در هر یک از آنها، پوینت خاصی به دست میاورند.

سن، تسلط به زبان انگلیسی، سابقه کاری (داخل و خارج از استرالیا)، مدرک تحصیلی، تحصیلات در استرالیا، سال حرفه‌ای در این کشور، زبان جامعه معتبر و ویژگی‌های شریک زندگی اصلی‌ترین زمینه‌هایی مطرح در این سیستم به حساب می‌روند. به ترتیب هر شخص در آنها می‌توان حداکثر ۳۰، ۲۰، ۱۵، ۲۰، ۲۰، ۱۰، ۵، ۵، ۵، ۱۰ و ۱۵ امتیاز به دست آورد.

اقامت استرالیا

هزینه ویزای ۴۹۱ استرالیا

یکی از موضوعاتی که ذهن بسیاری از علاقه‌مندان این مسیر را به خود مشغول می‌کند، چیزی نیست جز هزینه‌های ویزای ۴۹۱ استرالیا. انجام اموری مانند دریافت اسسمنت، آماده سازی EOI، جمع آوری و ترجمه مدارک و مواردی از این قبیل نیازمند پرداخت مبالغ مختلفی است.

به دلیل آن که ارقام نهایی بسته به وضعیت متقاضی متفاوت خواهند بود، نمی‌توان در مورد آنها اظهار نظر دقیقی کرد. دولت برای آن که پرونده هر فرد را مورد بررسی قرار دهد، هزینه‌ای را از او دریافت می‌کند.

طبق آخرین اطلاعات اعلام شده در سایت اداره مهاجرت متقاضی اصلی باید ۴۶۴۹ دلار را برای خود پرداخت نمایند. آیا قصد دارید اعضای خانواده‌تان را هم با خود همراه کنید؟ در این صورت باید برای هر یک از آنها ۴۶۴۰ دلار دیگر پرداخت نمایید.

مزایای ویزای ۴۹۱ استرالیا

فاکتوری که قبل از انتخاب مسیر بسیاری از افراد به آن توجه زیادی دارند، چیزی نیست جز مزایایی که با موفقیت در روند پیش رو در اختیارشان قرار می‌گیرند. آیا شما هم قصد دارید با این موارد قبل از برگزیدن ویزای ۴۹۱ استرالیا آشنا شوید؟ پس این قسمت را با دقت مطالعه کنید. اولین موضوعی که باید به آن اشاره داشته باشیم چیزی نیست جز اقامت موقت ۵ ساله و اجازه کار تقریباً بدون محدودیت.

زمانی که اعضای خانواده‌تان را هم با خود همراه کنید، آنها می‌توانند به طور آزادانه به تحصیل و اشتغال بپردازند و زمینه رشد و پیشرفت را برای خود فراهم نمایند. اگر پس از مدتی به ادامه حضور در این کشور علاقه‌مند شدید، می‌توانید با فراهم کردن پیش نیازهای ویزاهای دائمی برای تبدیل مجوز خود به آنها وارد عمل شوید. استفاده از مدیکر و رفت و آمد آزادانه به کشور برخی از سایر مزایای ویزای ۴۹۱ استرالیا به حساب می‌روند.

سخن آخر

همان‌طور که می‌دانید، انتخاب مسیر مهاجرتی مناسب اهمیت و تاثیر بسیار زیادی در میزان شانس موفقیت افراد دارد. یکی از پرکاربردترین ساب کلاس‌های موجود که با استفاده از آن قادر خواهید بود اقامت موقت کشور مورد بحث را به دست آورید، ویزای ۴۹۱ استرالیا است. ما در سازمان مهاجرتی سلکت ویزا ، سعی داشتیم تا با نگارش این مقاله به بررسی مسیر بیان شده از جنبه‌های مختلفی بپردازیم.

عکس جای خالی قبادخان در شیراز که از دنیا رفت

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار