چاپ کد خبر: 25978
23 فروردین 1399

الزام ثبت نام اصناف فارس در سامانه وزارت بهداشت برای اخذ مجوز بازگشایی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با آغازطرح کشوری فاصله گذاری هوشمند از امروز، این طرح در استان فارس نیز اجرا می‌شود و صنوف برای بازگشایی واحد کسب خود باید ثبت‌نام کنند.

عبدالرسول همتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش اول فارس، دکتر عبدالرسول همتی ، درباره نحوه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان فارس اظهار داشت: این طرح در ادامه فاصله‌گذاری اجتماعی کشوری است و به موجب این طرح تمامی صاحبان صنوف باید با مراجعه به سایت کشوری به آدرس  salamat.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن استان فارس در وضعیت قرمز، با تشخیص و تایید ستاد استانی کرونا، امر بازگشایی صنوف به اول اردیبهشت موکول شده است.

دکتر همتی یادآور شد: بنابراین در طول این مدت اصناف و مشاغل فرصت را از دست ندهند و در سامانه نام‌نویسی کنند تا پس از تایید و مجوز بازگشایی ستاد استانی، بتوانند نسبت به بازگشایی واحد های صنفی خود اقدام کنند.

معاون بهداشت دانشگاه تاکید کرد: از امروز بیست و سوم فروردین ۹۹، سه صنف خشکشویی، فروشگاه های سموم و دفع آفات نباتی و عینک‌سازی ها آغاز به کار می‌کنند و اصناف و مشاغلی که بدون نام‌نویسی در سامانه وزارت بهداشت و نداشتن مجوز نسبت به بازگشایی اقدام کنند، به مراجع قضایی معرفی و تعطیل می شوند.

 

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار