چاپ کد خبر: 144232
6 خرداد 1403

انتقاد امام جمعه از نبود ثبات در مدیریت سروستان : ۹ فرماندار در پانزده سال !

امام جمعه سروستان با انتقاد از نبود ثبات در مدیریت سروستان گفت: هماهنگی بین ادارات در اختیار فرمانداری است و نبود ثبات در مدیریت فرمانداری باعث ناهماهنگی بین همه ادارات و ارگان‌های شهرستان شده است.

به گزارش اول فارس ، حجت‌الاسلام سعید جاویدی  با انتقاد از نبود ثبات در مدیریت سروستان به خبرگزاری فارس گفت: وقتی فرماندار را به عنوان نماینده عالی دولت و هماهنگ کننده تمام نهادها و ارگان‌ها برای خدمت رساندن به مردم قبول می‌کنیم، این باید درباره شهرستان و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان زیاد باشد.

امام‌جمعه سروستان بخشی از این آشنایی را مربوط بع ماندن در کار و پیدا کردن آشنایی در گذر زمان دانست و اظهار داشت: با گذشت کمتر از سه سال از عمر دولت سیزدهم، سومین فرماندار سروستان در این دولت به تازگی مشغول به کار شده است.

مردم سروستان در مراجعات خود به در بسته می‌خورند

وی با ابراز تأسف از نبود ثبات موجود در مدیریت شهرستان گفت: خروجی این عدم ثبات این است که الان بیشتر ادارات ما نمایندگی هستند و ساختمان ندارند و بیشتر ادارات استیجاری است و با یک نفر اداره می‌شود.

حجت‌الاسلام جاویدی افزود: مردم در مراجعات خود به در بسته می‌خورند و کاری برایشان انجام نمی‌شود که رفع این مشکلات از مطالبات عاقلانه و منطقی مردم منطقه است.

بیشتر بخوانید:

فوری این نقص ساده را برطرف نکنید موتور خودرو داغان می شود

امام‌ جمعه سروستان تعیین فردی کارآمد با تحقیقات لازم که از بدنه وزارت کشور و آشنا با مقررات، ضوابط و قوانین باشد را برای فرمانداری مناسب دانست و گفت: به چنین فردی فرصت ماندن بدهند.

حجت الاسلام جاویدی در پایان گفت: فرماندار فعلی فردی کارآمد است که در پست‌های استانی در استانداری مشغول به خدمت بوده که امیدواریم با حضور وی جایگاه مدیریتی شهرستان ارتقا یابد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار